توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 62067
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۴
جام ملت‌های والیبال زنان آسیا
شکست تیم ملی والیبال بانوان ایران برابر کره‌جنوبی
شکست تیم ملی والیبال بانوان ایران برابر کره‌جنوبی
تیم ملی والیبال بانوان ایران در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا نتیجه سه بر صفر از کره جنوبی شکست خورد.

به گزارش تیم ملی والیبال بانوان ایران در اولین بازی از جام ملت‌های زنان آسیا از ساعت ۹:۳۰ صبح به مصاف تیم کره جنوبی، به عنوان میزبان مسابقات رفت و باخت.

تیم ایران ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ و ست دوم را با حساب ۲۵ بر ۹ ست سوم را هم ۲۵ -۱۴ به میزبان مسابقات واگذار کرد.

ست اول: ۲۵_۱۷ کره جنوبی

کره‌جنوبی دو امتیاز اول بازی را گرفت اما ملی‌پوشان ایران در امتیاز سه نتیجه را به تساوی کشاندند. بازی پایاپای پیش می‌رفت تا اینکه میزبان موفق شد ۸ بر ۶ وقت استراحت فنی اول بازی را بگیرد. با این حال میزبان ۸ بر ۶ اولین وقت استراحت فنی بازی را گرفت. با ورود مجدد تیم‌ها به زمین کره جنوبی خود را به عنوان تیم برتر نشان داد تا اینکه مهرگان، مشاور فنی تیم ملی در حالی که حریف سه امتیاز از ایران پیش بود اولین وقت استراحت خود را گرفت تا مانع روند امتیاز گیری حریف شود اما تیم کره با امتیاز ۱۶ بر ۱۱ وقت استراحت فنی دوم را نیز گرفت.

مهرگان در حالی درخواست وقت استراحت دوم شد که نتیجه بازی ۱۸ بر ۱۲ به سود کره جنوبی بود، برتری تیم کره در ادامه هم حفظ شد و با حساب ۲۵ بر ۱۷ ست اول بازی را به نام خود ثبت کرد.

ست دوم: ۲۵_۹ کره جنوبی

ملی‌پوشان ایران در این ست شروع خوبی داشتند و از کره پیش افتادند با این حال بازی خوب حریف باعث شد تا ۸ بر ۴ وقت استراحت اول بازی را بگیرد. بازی خوب کره و در مقابل عملکرد ضعیف ایران باعث شد تا اختلاف امتیاز تیم ها به ۶ برسد و کره ۱۲ بر ۶ تیم برتر میدان باشد. این نتیجه باعث شد تا مهرگان درخواست وقت استراحت کند. چند دقیقه بعد و در حالی که اختلاف امتیاز به عدد ۸ رسیده بود تیم ایران دومین وقت استراحت خود را گرفت اما نتیجه ای در بر نداشت و دد حالی که کره ۱۰ امتیاز از ایران پیش بود وقت استراحت دوم را گرفت.

برتری تیم کره جنوبی در ادامه نیز حفظ شد این تیم چند رالی تماشایی بازی را به سود خود تمام کرد. ایران در این ست عملکرد خوبی نداشت و در پست‌های مختلف ضعیف عمل کرد تا اینکه با نتیجه ۲۵ بر ۹ شکست خورد.

ست سوم: ۲۵ - ۱۴ کره جنوبی

برتری کره جنوبی با آغاز ست سوم همچنان ادامه داشت. یوئم هیسن بازیکن کره با سرویس‌های پرشی موجی خود دو امتیاز پی در پی برای این تیم گرفت و دریافت ایران را با مشکل مواجه کرده بود. کیم هه جین سرعتی زن کره و همچنین پشت خط زن این تیم، ستاره میدان در ست سوم بودند. پاسور تیم ایران در امتیاز ۱۱ بر ۲۲ با جای خالی برای ایران امتیاز گرفت و درخشش مهسا کد خدا در خط سرویس دو امتیاز متوالی را برای ایران به دست آورد.

سو یونگ دو امتیاز متوالی برای تیم خود گرفت تا کره همچنان از ایران پیش باشد. در ادامه و پس از یک رالی، ایران با دفاع مهسا کدخدا امتیاز ۱۴ را به دست آورد اما در پایان کره جنوبی ۲۵ بر ۱۴ پیروز میدان شد.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark