توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 36561
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۸
دست پشت پرده آل سعود و پادشاه آلزایمری
یک فعال عربستانی فاش کرد که فرزندان "عبدالعزیز" از سوء استفاده ولیعهد و جانشین او از آلزایمر پادشاه عصبانی هستند.
دست پشت پرده آل سعود و پادشاه آلزایمری
به گزارش خط نیوز به نقل از العالم، "مجتهد" که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان شهرت و هواداران بسیاری را در این کشور کسب کرده است، در تویتر خود نوشت: فرزندان عبدالعزیز پس از آنکه متوجه شدند بعد از مکالمه با ملک سلمان یا دیدار شخصی با او چه اتفاقی می‌افتد و اینکه "محمدین" (ولیعهد و جانشین ولیعهد) چگونه از آلزایمر پادشاه سوء استفاده می‌کنند، عصبانی هستند.
وی افزود: برای آنان ثابت شده است که پادشاه همه مسائل مطرح شده در گفتگوها و یا دیدار شخصی را چند دقیقه بعد فراموش می‌کند، ولی مضمون این گفتگوها ثبت شده و به محمد بن سلمان (پسر پادشاه و جانشین ولیعهد و وزیر دفاع) ارائه می شود و بن سلمان کسی است که تصمیم می گیرد.
مجتهد افزود: برای آنان روشن شده است که صدور فرمان (یا پاسخ) از سوی پادشاه موضوعی ظاهری است، و تصمیم گیرنده واقعی محمد بن سلمان است و اینک او را پادشاه طلایی می نامند.
مجتهد تأکید کرد: آنان همچنین دریافته‌اند که محمد بن نایف فقط بخشی از مسؤولیتها را برعهده دارد، زیرا فقط نسخه‌ای گفتگوهای ضبط شده برای او ارسال می‌شود، او هم با محمد بن سلمان درباره چگونگی فرمانها و تصمیم‌ها و نحوه رساندن آنها به دیگر عموزادگان هماهنگی می‌کند.
مجتهد گفت: از بین فرزندان عبدالعزیز؛ بندر، مشعل، عبدالرحمن، طلال، ترکی، ممدوح، عبدالاله، احمد، مشهور، مقرن این مسأله را تجربه کرده اند، زیرا متعب و نواف به دلیل وضعیت سلامتی امکان چنین تجربه‌ای را نداشتند.
وی تأکید کرد: آنان جرأت ندارند که اعلام کنند پادشاه از نظر عقلی ناتوان است، زیرا همه آنان ترسو و مردد هستند. البته شکایت کردن نزد پاشاه نیز برای آنان فایده‌ای ندارد، زیرا او پس از چند دقیقه فراموش می کند و پس از آن فرزندش محمد از آنان انتقام می‌گیرد.
Share/Save/Bookmark