توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 46281
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱
کی‌روش در انتظار سرنوشت!/برای شب عید هیچ برنامه‌ای تأیید نشده است
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان منتظر است تا تکلیف ادامه همکاری او با تیم ملی مشخص شود.
کی‌روش در انتظار سرنوشت!/برای شب عید هیچ برنامه‌ای تأیید نشده است
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران روزهای پرالتهاب در عین حال سردرگم و مبهمی را سپری می‌کند؛ چراکه کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی برای ادامه همکاری با این تیم هنوز تصمیم قطعی نگرفته و همین امر موجب شده تا برنامه‌های ملی‌پوشان فوتبال در آستانه دیدار با قطر از دور برگشت رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه روی هوا باشد.

بعد از پایان اردوی پرحاشیه دبی و جنجال بین کی‌روش و برانکو و البته بازگشت زودهنگام پرسپولیسی‌ها از امارات، کی‌روش که خود چند روزی دیرتر از کاروان تیم ملی به ایران بازگشته بود در این مدت همچنان در انظار عمومی و در جمع خبرنگاران مشاهده نشده تا این طور استنباط شود که سرمربی تیم ملی در خارج از ایران است.

در این بین حتی سفر مهدی تاج برای حضور در کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا به امارات نیز به این شایعات قوت بحشیده و اینطور گفته می‌شود که رئیس فدراسیون فوتبال برای مذاکرات نهایی با کی‌روش راهی امارات شده است.

همانطور که در بالا ذکر شد همه این شایعات از آنجایی منشا می‌گیرد که طی این روزها کارلوس کی‌روش جلوی چشم خبرنگاران ظاهر نشده و شاید حداقل توقع این بود که بعد از حادثه پلاسکو به طور مثال کی‌روش در یک کار تبلیغاتی جلوی دوربین‌ها ظاهر شده و تحقق نیافتن این امر موجب تقویت شایعات خروج کی‌روش از ایران شده است.

کارلوس کی‌روش همانطور که چند روز پیش هم سایت فدراسیون فوتبال عنوان کرده بود، در جلساتی طی روزهای سه‌شنبه و جمعه با تاج شرکت کرده و راهکارهایی درخصوص ادامه همکاری کادرفنی فعلی تیم ملی با این تیم نیز عنوان شده است.

با همه این تفاسیر تاج نیز به زودی بعد از پایان جلسه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران بازمی‌گردد تا طرفین یک بار دیگر دور یک میز نشسته و برای ادامه همکاری‌ها در تیم ملی به مواضع مشترک برسند.


**ایران و عراقی در کار نیست!

نکته قابل توجه اینکه طی روزهای اخیر چنان رسانه‌های عراقی از برگزاری دیدار ایران و عراق در شب عید 96 اخباری را منتشر می‌کنند که گویا این دیدار قطعی بوده و کی‌روش نیز روی آن صحه گذاشته است اما این در حالی است که سرمربی تیم ملی به خاطر مشکلات قبلی با عراق، کوچک‌ترین علاقه‌ای برای دیدار تدارکاتی با عراق نداشته و این اخبار رسانه‌های عراقی، گمانه‌زنی‌ بیش نیست ضمن اینکه به گفته یکی از مسئولان تیم ملی برای برنامه‌های آماده‌سازی این تیم در روزهای پایانی سال 95 از سوی کادرفنی هنوز هیچ اردو یا بازی خاصی تأیید نشده است، هرچند که اردوهای دبی یا ارمنستان در برنامه فدراسیون فوتبال و تیم ملی قرار دارند که این موضوع نیز بعد از ماندن قطعی کی‌روش در تیم ملی مشخص خواهد شد.
Share/Save/Bookmark