توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63903
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵
بازارچه‌های نوروزی برای ساماندهی دستفروشان در کرمانشاه برپا می‌شود
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به انجام اقداماتی برای استقبال از نوروز گفت: برای ایام نوروز با برپایی بازارچه‌های نوروزی دستفروشان ساماندهی و متکدیان جمع‌آوری می‌شوند.
بازارچه‌های نوروزی برای ساماندهی دستفروشان در کرمانشاه برپا می‌شود
امید کریمی ، با اشاره به اینکه موضوع دستفروشان در کرمانشاه به یک معضل تبدیل شده است اظهار داشت: بنابر برنامه‌ریزی‌ها دستفروشان در ایام پایانی سال و نوروز ساماندهی می‌شوند.

وی عنوان کرد: آمادگی ناوگان و تجهیزات موتوری شهرداری در صورت بارش برف و برودت هوا و تهیه نهال جهت برگزاری روز درختکاری و توزیع رایگان بین مردم از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده برای روزهای پایانی سال است.

کریمی با اشاره به جمع‌آوری متکدیان سطح شهر گفت: ترمیم و بازسازی آبنماهای غیرفعال در سطح شهر، رفع خاموشی و بهبود سیستم روشنایی تفرج‌گاه‌های سطح شهر، نصب المان‌های ویژه نوروز در نقاط مختلف، برپایی سفره‌های هفت‌سین، پاکسازی و رفت و روب ویژه معابر و ورودی‌های شهر از دیگر برنامه‌های است.

وی اسکان و ارائه خدمات شایسته به مهمانان نوروزی را از دیگر برنامه‌های مهم شهرداری عنوان کرد و افزود: سامانه 137 شهرداری به صورت شبانه‌روز فعال است و در صورت بروز مشکلی به سرعت رسیدگی می‌شود.

کریمی با بیان اینکه کمپ‌هایی ویژه اسکان مسافران در برخی بوستان‌های شهر ایجاد می‌شود عنوان کرد: پروژه روگذر و زیرگذر میدان حضرت امام(ره) برای نوروز امسال به بهره‌برداری نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه پیش بینی‌های برای بین‌المللی کردن جشنواره کرمانشاه پایتخت آینه‌های نوروزی انجام شده است گفت: ویژه‌برنامه برای مساجد و شیت و شوی فرش‌های مساجد، اجرای طرح سفیران گردشگری در سطح مهدکودک‌ها، جشنواره استقبال از بهار در سطح پارک‌ها و از 20 اسفند به بعد از جمله برنامه‌های فرهنگی ایام نوروز است.
Share/Save/Bookmark