توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65956
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۱
قیمت مرغ در کرمانشاه به کمتر از قیمت مصوب رسید
سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به آرام گرفتن بازار مرغ در کرمانشاه، گفت: مرغ در برخی از نقاط استان با قیمتی زیر قیمت مصوب عرضه می شود.
قیمت مرغ در کرمانشاه به کمتر از قیمت مصوب رسید
اسماعیل پرویزی فر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در حالی که قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در ستاد تنظیم بازار ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده، هم اکنون در برخی از نقاط استان مرغ حتی با قیمتی کمتر و بین 24 هزار و 500 تا 24 هزار و 700 تومان به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

سرپرست معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اشباع بودن بازار مرغ در استان، گفت: هم اکنون در استان مشکلی برای عرضه مرغ نداریم و مغازه‌ها پر از مرغ هستند، لذا نیازی به عرضه مرغ مرغ منجمد نیست.

پرویزی فر با بیان اینکه روزانه بین 110 تا 130 تن توزیع مرغ گرم در استان انجام می شود، گفت: این میزان عرضه تقریبا با تقاضای مردم برای خرید مرغ همخوانی داشته و مشکلی برای تامین مرغ در استان نداریم.

پرویزی فر با اشاره به وضعیت خوب واحدهای پرورش مرغ استان، گفت: واحدهای مرغداری استان با ظرفیت خوبی در حال تولید بوده و بعید است مشکلی برای عرضه مرغ در ماه های پیش رو در استان داشته باشیم.

وی اشاره‌ای هم به خودکفایی استان در زمینه تولید مرغ داشت و گفت: هم اکنون بیش از نیاز سالانه استان در کرمانشاه مرغ تولید و بخشی از تولیدات استان به دیگر استانها فرستاده می‌شود.
Share/Save/Bookmark