توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 44662
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲
مربیان حریف هم از سایپا تعریف می‌کنند
درویش: فرکی نمی‌تواند به زمین برود و گل بزند!/ ایراد تیم ما فقط عدم استفاده از فرصت‌هاست
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: وقتی بازیکن از شش‌قدم توپ را گل نمی‌کند، ایراد از فرکی نیست.
درویش: فرکی نمی‌تواند به زمین برود و گل بزند!/ ایراد تیم ما فقط عدم استفاده از فرصت‌هاست
به گزارش خط نیوز؛ رضا درویش در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در رابطه با شکست 2 بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: این چندمین بازی است که از موقعیت‌های گل خود استفاده نمی‌کنیم و امتیاز از دست می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: در بازی با صبا هفت موقعیت گل داشتیم، اما استفاده نکردیم در حالی که حریف یک موقعیت گل داشت و آن را گل کرد. در همان مسابقه داور سه پنالتی برای ما نگرفت که برنامه نود فقط یکی از صحنه‌ها را نشان داد و کارشناس داوری گفت حق با ماست. در بازی با تراکتورسازی هم آن‌قدر خوب کار کردیم و فرصت گل داشتیم که مربیان حریف از تیم‌مان تعریف کردند. بازی دیروز هم نیازی به گفتن نیست و همه دیدند چه فرصت‌های گلی از دست رفت و بداقبالی‌های‌مان همچنان ادامه داشت.

مدیرعامل باشگاه سایپا در واکنش به این سؤال که آیا قصد ندارد به بازیکنان تیمش شوک دهد و جریمه‌ای برای آنها در نظر بگیرد، گفت: در این‌باره باید جلسه فنی بگذاریم و تصمیم‌گیری کنیم. بازیکنان ما باید بهتر از اینها از موقعیت‌های خود استفاده کنند.

درویش با حمایت از کادرفنی تیمش تصریح کرد: وقتی تیم به این خوبی بازی کرده و موقعیت گل ایجاد می‌کند بدین معناست که ما تیم خوبی داریم. وظیفه حسین فرکی این نیست که به زمین رفته و گل بزند! هر تیمی مقابل ما قرار گرفته از بازی‌مان تعریف کرده است. بعضی وقت‌ها ایراد تیم‌ها تاکتیکی است و آن موقع باید از کادرفنی ایراد گرفت، اما وقتی تیم سایپا تا این اندازه حریفانش را تحت فشار قرار می‌دهد، قدرت بالای این تیم را نشان می‌دهد. ما باید با تمرینات و دقت بیشتر مشکل گلزنی‌مان را حل کنیم.

درویش در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بازی‌های خوبی که تیم سایپا ارائه می‌دهد نگران آینده تیم نیستیم و اعتقاد دارم در نهایت بداقبالی‌های ما تمام شده و مزد بازی‌های خوب خود را خواهیم گرفت. البته بازیکنان هم باید دقت خود را در زدن ضربات نهایی بالا ببرند. این خوب نیست که بازیکن ما از شش‌قدم و ریباند توپ را به پای دروازه‌بان حریف می‌زند، اما دفع توپ مدافعان ما از پشت محوطه جریمه گل می‌شود. این یعنی بداقبالی که ان‌شاءالله در بازی‌های آینده به لطف خدا شرایط‌مان بهتر خواهد شد.
Share/Save/Bookmark