توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65641
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۵
نظرخواهی؛
جهانگیری: زمستان تمام شد/ هفته‌های خوشی برای کشور پیش‌بینی می‌کنم/ نظر شما چیست؟
زمستان تمام شد و روسیاهی ماند برای کسانی که به جای کمک به دولت سعی کردند با زبان و اقداماتشان چوب لای چرخ بگذارند.
جهانگیری: زمستان تمام شد/ هفته‌های خوشی برای کشور پیش‌بینی می‌کنم/ نظر شما چیست؟
به گزارش خط نیوز به نقل از جهان نيوز: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور که اصلاح طلبان مدعی هستند او یک فرد منزوی و دست پا بسته درون دولت است، بار دیگر تمام قد به حمایت از دولت و کارنامه ان پرداخته است.

بخش هایی از اظهارات جهانگیری را خواهید خواند:

*وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران به معنای واقعی کارآمدی و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند و شعار ما می‌توانیم را نه در حد حرف بلکه به طور واقعی اجرا کردند. البته کسانی هستند که مدعی شعار ما می‌توانیم هستند، اما کوچکترین کاری از این جنس در پرونده‌های کاری آنان وجود ندارد.

*کارآمدی یعنی تولید محصولی که در انحصار خارجی‌ها بود و بدون کوچکترین اتهام نسبت به زد و بند و فساد به مرحله تولید رسیده است. در حالی که برخی در پرونده کار‌ها و تشکیلاتشان ده‌ها مورد فساد دیده می‌شود.

*من روز‌ها و هفته‌های خوشی برای آینده کشور پیش بینی می‌کنم. زمستان تمام شد و روسیاهی ماند برای کسانی که به جای کمک به دولت سعی کردند با زبان و اقداماتشان چوب لای چرخ بگذارند.

*روز‌های بهاری خوبی در پیش رو خواهیم داشت حتی در همین ماه‌های اخیر و دوره ریاست جمهوری ترامپ رکورد‌هایی در صادرات نفت و میعانات نفتی به دست آمد که قابل توجه است. در دورانی که کسی که آرزو می‌کرد فروش نفت ایران به صفر برسد، ما در دیماه امسال به بزرگترین رکورد در صادرات نفت رسیدیم.

*امیدوار هستم با اقدامات و هماهنگی‌هایی که در داخل کشور پیش می‌آید مردم طعم شیرین مقاومت را بچشند و امیدواریم کسانی که بیخود برای خود تصوراتی دارند، روز‌های خوش مردم را تلخ نکنند و بگذارند مردم طعم شیرین مقاومت را بچشند.
Share/Save/Bookmark