توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 48181
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۹
آخرین وعده مسکن مهر هم "پوچ" شد
حافظه مردم ما هم کم نیست که آخرین وعده مسکنی دولت را فراموش کنند. قرار بود پرونده مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم بسته شود ولی...
آخرین وعده مسکن مهر هم "پوچ" شد
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، 13 دی‌ماه سال گذشته حسن روحانی رییس جمهوری درباره مسکن مهر گفته بود: «مسکن مهر یکی از مشکلات دولت بود برای اینکه خانه‌ها ساخته شده بود بدون اینکه تسهیلات لازم را داشته باشد، نه مسجدی داشت، نه کلانتری داشت، نه مدرسه‌ای داشت، نه برق بود، نه گاز بود، نه آب و نه جاده بود. دولت بسیار دچار زحمت شد. ان‌شاءلله تا پایان این دولت پرونده مسکن مهر بسته می‌شود و آن را در دولت یازدهم تمام می‌کنیم...».

چند روز بعد یعنی 18 دی‌ماه 95 محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید ایران به برنامه زنده تیتر امشب رفت تا وضعیت پروژه‌های مسکن مهر را تشریح کند.

وی درباره زمان اتمام واحدهای این طرح گفت: قطعاً می‌توانیم وعده‌ای را که ریاست محترم جمهور داد تا پایان دولت مسکن مهر را تحویل بدهیم.


در حالی کمتر از 4 ماه از وعده اخیر آقای رئیس جمهور می‌گذرد که بر اساس اظهارات جدیدتر مسئولان در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن پروژه‌های مسکن مهر زمستان امسال به اتمام می‌رسد، این بدان معناست که شاید شش ماه پس از پایان عمر دولت یازدهم، پرونده مسکن مهر توسط دولت دوازدهم بسته شود.

رهبر معظم انقلاب 14 خردادماه سال 92 در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خطاب به کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری فرمودند: «...وعده‌های نشدنی ندهند. من به نامزدهای گوناگون عرض می‌کنم جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروز شما را جلوی خودتان گذاشتند یا پخش کردند، شرمنده نشوید. جوری وعده بدهید چنانچه آن وعده را بعداً به رخ شما کشیدند، مجبور نباشید تقصیر را گردن این و آن بیندازید...».
Share/Save/Bookmark