توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 35301
چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۴
وزارت ورزش: رونی کلمن برای بانوان ایرانی فیگور نمی‌گیرد!
مدیر طرح، برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده گفت: مسئولان وزارت ورزش قول دادند که " رونی کلمن" هیچ‌‌ فیگوری برای بانوان ایرانی نگیرد؛ در واقع هیچ حرکت غیر شرعی رخ ندهد.
وزارت ورزش: رونی کلمن برای بانوان ایرانی فیگور نمی‌گیرد!
به گزارش خط نیوز ،‌ فرشته روح‌افزا در گفت‌و‌گو با تسنیم در واکنش به حضور " رونی کلمن" در ایران اظهار داشت: طی تماسی که با وزارت ورزش و جوانان داشتم، از سوی مسئولان وزارت مطرح شد که همانند این امر در سطح پایین‌تری برنامه برگزار کردیم بنابراین مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان این‌که مسئولان وزارت ورزش و جوانان قول دادند که کلاس‌ها کاملاً تئوری باشد و هیچ‌گونه فیگور، عکس و حرکت غیرشرعی صورت نگیرد، گفت: وزارت مربوطه مطرح کرد که نظارت لازم از سوی دستگاه‌های نظارتی و وزارت ورزش و جوانان در راستای این برنامه‌ و کلاس‌ها صورت می‌گیرد.

*مسئولان وزارت ورزش و جوانان می‌گویند برگزاری کلاس‌های "رونی کلمن" قانونی است

مدیر طرح، برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با بیان این‌که مسئولان وزارت ورزش و جوانان می‌گویند برگزاری کلاس‌های "‌رونی کلمن" قانونی است، ادامه داد: مطرح شده است که رونی کلمن طرفدار داعش است ولی هنوز این امر اثبات نشده است و اگر اثبات شود به دلیل خط قرمز، نظام جلوی آن را می‌گیرد.

روح‌افزا با اشاره به این‌که وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد تاکنون همانند چنین برنامه‌هایی در کشور برگزار شده است ولی به دلیل قدرتمند بودن و شهرت "‌رونی کلمن" سر و صدا بلند شده است وگرنه هیچ‌ مشکلی وجود ندارد، گفت: چرا باید بازیگران و هنرمندان در حوزه ورزش ورود کنند؛ در واقع این امر ناامنی فکری ایجاد می‌کند.

*نظارت وزارت ورزش و جوانان در زمینه برگزاری کلاس‌های "‌رونی کلمن"

وی با بیان این‌که چرا وزارت ورزش و جوانان اجازه می‌دهد که هنرمندان در این مبحث و دعوت از "‌رونی کلمن" ورود کنند، افزود: مطرح شده است که حتی هیچ حرکت اکشنی نیز نباید از سوی "‌رونی کلمن" صورت گیرد.

مدیر طرح، برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده گفت: دستگاه‌های نظارتی و وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری کلاس‌های مربوطه نظارت خواهند داشت.

*هزینه‌ها و پول‌های دریافتی از مردم به کجا می‌رود؟‌

روح‌افزا بیان کرد: هنرمندان نمی‌توانند برای حوزه ورزش تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان این‌که سوال اینجاست که با وجود هزینه‌های بالا، وجه دریافتی از مردم به کجا می‌رود، گفت: باید بگویم که آیا این پول‌های دریافتی در حوزه ورزش اختصاص می‌یابد و با وجود این‌که شاهد کمبود فضای ورزشی بانوان هستیم، آیا وجه دریافتی برای ورزش بانوان استفاده خواهد شد.

*دستاورد سفر "رونی کلمن" چیست؟‌

مدیر طرح، برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده بیان کرد: باید بدانیم دستاورد سفر "‌رونی کلمن" چیست ولی هنوز این امر روشن نشده است؛ در واقع این موضوع باید بررسی شود.

روح‌افزا با بیان این‌که وزارت وزرش و جوانان باید به دنبال سالم‌ کردن محیط ورزشی زنان در جامعه باشند، اظهار داشت: دستاورد از سفر "‌رونی کلمن" باید برای ما مشخص شود و همچنین باید بدانیم که هزینه یک میلیون و ۸۰۰ تومانی که بانوان پرداخت می‌کنند، در کجا استفاده می‌شود.
Share/Save/Bookmark