توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63193
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۷
پیام تسلیت دانشگاه "وسترن" در پی جان باختن دانشجویان ایرانی در سانحه هوایی
پیام تسلیت دانشگاه "وسترن" در پی جان باختن دانشجویان ایرانی در سانحه هوایی
در پی حادثه دردناک سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی و جان باختن تعدادی از دانشجویان نخبه، رئیس دانشگاه "وسترن" از دست دادن چهار تن از دانشجویان ایرانی این دانشگاه در این حادثه را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه وسترن، "آلن شپرد"(Alan Shepard) رئیس دانشگاه "وسترن"(Western) که در "اُنتاریو" کانادا قرار دارد به صورت رسمی، بیانیه‌ای صادر کرد و کشته شدن چهار دانشجوی ایرانی این دانشگاه در سانحه هوایی روز گذشته را تسلیت گفت.

وی در این پیام تسلیت نوشت:

دانشجویان و همکاران عزیز،

با ابزار ناراحتی باید اعلام کنم که دانشگاه وسترن چهار تن از دانشجویان خود را در سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی در ایران از دست داده است.

سه تن از آن‌ها دانشجوی فعلی و یک تن از آن‌ها از ورودی‌های جدید بود.

با توجه به احترام به خانواده آن‌ها، ما اسامی این دانشجویان را اعلام نمی‌کنیم تا اطلاعات دقیق‌تری به دست آوریم.

ما برای از دست دادن آن‌ها و پرسنل پرواز عمیقا غمگین هستیم.

آلن شپرد" در انتها از برگزاری یک مراسم از در غم از دست دادن این دانشجویان خبر داد و از دانشجویان دانشگاه وسترن درخواست کرد که در اجتماعی به احترام این جانباختگان گردهم آیند.



به گزارش ایسنا، "غزل نوریان" دانشجوی انرژی مواد نانوفوتونیک، "میلاد نهاوندی" دانشجوی تولیدات صنعتی زیستی، "حدیث حیات‌داوودی" دانشجوی مرکز علوم تحقیقات الکتروشیمی و خوردگی مقطع دکتری و "ساجده سرائیان" که دانشجوی جدید الورود این دانشگاه بود، قرار بود در رشته مهندسی شیمی مقطع کارشناسی در این دانشگاه آغاز به تحصیل کند.
Share/Save/Bookmark