توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70933
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱
نشاندار شدن 2 هزار زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کرمانشاه
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، از نشان‌دار شدن بیش از 2 هزار زوج نابارور در استان خبر داد و گفت: بیمه سلامت 12 میلیارد و 485 میلیون تومان برای زوج‌های نابارور کرمانشاهی هزینه کرده است.
نشاندار شدن 2 هزار زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کرمانشاه
رضا تحویلیان، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص خدمات پوشش بیمه سلامت برای درمان ناباروری، اظهار کرد: در راستای جوانی جمعیت و تشویق زوجین به فرزندآوری بیمه سلامت بسیاری از هزینه‌های ناباروری را متقبل شده است.
وی با اشاره به فعالیت 2 مرکز ناباروری طرف قرارداد در کرمانشاه، تصریح کرد: در مراکز درمان نازایی بیمارستان معتضدی و جهاد دانشگاهی بیش از 90 درصد هزینه‌ها را بیمه سلامت پرداخت می‌کند.
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، از نشان‌دار شدن بیش از 2 هزار زوج نابارور در استان خبر داد و گفت: این زوجین طی سال گذشته 11 هزار و 559 بار به مراکز درمانی ناباروری مراجعه کرده‌اند.
وی با اشاره به هزینه 12 میلیارد و 485 میلیون تومانی بیمه سلامت برای زوج های نابارور استان طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: زوجینی که یک‌سال از ازدواج یا از تمایل بارداری گذشته و باردار نشده می‌توانند به مراکز زیرپوشش بیمه سلامت کرمانشاه مراجعه کنند.
Share/Save/Bookmark