توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 50403
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
کعبی: مالک باشگاه سپیدرود نمی‌تواند به تنهایی مشکلات را برطرف کند/ بعضی‌ها دوست ندارند نتیجه بگیریم
کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد که مالک این باشگاه نمی‌تواند به تنهایی مشکلات مالی را برطرف کند.
کعبی: مالک باشگاه سپیدرود نمی‌تواند به تنهایی مشکلات را برطرف کند/ بعضی‌ها دوست ندارند نتیجه بگیریم
به گزارش خط نیوز؛حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط فعلی سپیدرود گفت: ما در حال انجام تمرینات بدنسازی هستیم، ولی وقتی در طول یک فصل چند بار این کار را انجام می‌دهید، تیم دچار مشکل می‌شود و بازیکنان فوتبال‌زده می‌شوند. با این حال باید خودمان را برای پنج بازی پایانی آماده کنیم و هر کدام از این بازی‌ها برای‌مان حکم فینال را دارند. ما نتایج قبلی را فراموش کردیم و می‌خواهیم بهترین عملکرد را در پنج بازی پایانی داشته باشیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به شانس این تیم برای ماندن در لیگ برتر تأکید کرد: قبلاً هم گفتم که ما اصلاً به سقوط فکر می‌کنیم. این درست است که قبلاً امتیازهای زیادی از دست دادیم، ولی مطمئن باشید سپیدرود سقطو نخواهد کرد. مردم رشت فصل بعد هم سپیدرود را در لیگ برتر خواهند دید و ما باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا در پنج بازی آینده خوب امتیاز بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا مشکلات مالی سپیدرود برطرف شده است یا خیر»، اظهار داشت: متأسفانه مشکلات هنوز برطرف نشده است. ما با آقای تن‌زاده مالک باشگاه جلسه داشتیم و او قول داد که قبل از 26 اسفند 15 درصد از مبالغ قراردادها را پرداخت کند تا دریافتی‌ها به 45 درصد برسد. ما به مالک باشگاه گفتیم که دریافتی‌ها را به 50 درصد برساند، ولی او گفت که امکانش وجود ندارد. او صادقانه حرف زد و این برای ما بسیار باارزش بود.

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود در پایان خاطر نشان کرد: مالک باشگاه از جیب خودش به تنهایی هزینه می‌کند. او که نمی‌تواند یک نفره مشکلات را برطرف کند. متأسفانه بعضی‌ها دوست ندارند سپیدرود نتیجه بگیرد و این تیم را تنها گذاشته‌اند.
Share/Save/Bookmark