توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63030
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴
کسر ۲۰۰ میلیون از طلب مرحوم پورحیدری توسط استقلال بخاطر هزینه‌های درمان!
کسر ۲۰۰ میلیون از طلب مرحوم پورحیدری توسط استقلال بخاطر هزینه‌های درمان!
همسر مرحوم منصور پورحیدری گفت: ۳ سال است که از فوت همسرم سپری می‌شود، اما هنوز نتوانسته‌ایم طلب او را از باشگاه استقلال را دریافت کنیم.

فریده شجاعی در گفت وگو با ایسنا، میزان بدهی باشگاه استقلال به خانواده مرحوم منصور پورحیدری را ۴۳۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: برای دریافت این بدهی چند بار به باشگاه استقلال مراجعه کردیم و آنها در پرداخت این بدهی کوتاهی کردند. البته باشگاه معتقد است که ۲۰۰ میلیون تومان از این طلب صرف هزینه‌های درمان مرحوم پورحیدری شده است و تنها ۲۳۰ میلیون تومان به مرحوم پورحیدری بدهی دارند.

وی گفت: مدت ۳ سال است که از فوت منصور پورحیدری سپری می‌شود در حالی که این بدهی‌ها مربوط به ۵ سال پیش است که او با باشگاه قرارداد بسته بود و فعالیت داشت. واقعا باشگاه استقلال نهایت کم‌لطفی را در این زمینه به ما داشت.

نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال همچنین پیرامون این پرسش که چرا تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ بانوان بسکتبال تیمداری نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: برای حضور دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ بانوان بسکتبال بارها با مدیران این دو باشگاه مذاکراتی داشتم اما آنها به من گفتند هر زمان که از شرایط بحرانی خارج شدیم در لیگ بانوان بسکتبال نیز سرمایه‌گذاری می‌کنیم اما تا امروز عملیاتی نشده است. تصمیم دارم در این خصوص با وزارت ورزش صحبت کنم تا با حمایت وزیر ورزش و جوانان این دو باشگاه در بسکتبال و حتی فوتبال بانوان ورود پیدا کنند.

شجاعی درباره تیم ملی بسکتبال بانوان نیز گفت: خوشبختانه لیگ برتر بسکتبال بانوان در تمام رده‌های سنی به طور منظم در حال برگزاری است و تا به امروز مشکل خاصی در برگزاری لیگ نداشتیم. البته قرار است در فاصله بین پلی اف و مرحله نهایی لیگ برتر چند روز وقفه ایجاد کنیم تا تیم بسکتبال بانوان ۳ نفره برای حضور در مسابقات کسب سهمیه خود را آماده کند.

وی در پایان افزود: هفتم اسفند که مسابقات لیگ به پایان می‌رسد تیم بسکتبال بانوان ۳ نفره برای حضور در اولین مرحله مسابقات کسب سهمیه ۲۸ اسفند راهی هندوستان می‌شود که در این مرحله ۳ سهمیه توزیع می‌شود که امکان کسب سهمیه برای بانوان ما سخت است اما در مرحله دوم کسب سهمیه که اردیبهشت ماه در مجارستان برگزار می‌شود شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو داریم.
Share/Save/Bookmark