توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 43780
چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰
زاهدی:
وزارت علوم از تحصیل سفارشی «فریدون» به کمیسیون آموزش گزارش داد
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ارجاع گزارش وزارت علوم درباره تحصیل سفارشی برادر رئیس جمهور به این کمیسیون خبر داد.
وزارت علوم از تحصیل سفارشی «فریدون» به کمیسیون آموزش گزارش داد
به گزارش خط نیوز؛ محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم «پویا»، درباره روند رسیدگی به تحصیل توصیه‌ای و سفارشی«حسین فریدون» برادر رئیس جمهور در کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: وزارت علوم گزارشی از تحصیلات وی تهیه و به این کمیسیون ارجاع داده است.

وی افزود: در حال حاضر این گزارش در کمیته آموزش عالی این کمیسیون در حال بررسی است و نتیجه آن تا چند روز آینده اعلام می‌شود.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه این کمیسیون تا حصول نتیجه به پیگیریهای خود درباره تحصیلات برادر رئیس جمهور ادامه می‌دهد، گفت: کمیسیون مجددانه پیگیر است تا مشخص شود «حسین فریدون» چگونه در مقطع دکتری تحصیل کرده است.

به گزارش تسنیم، پیش از این نیز شماری از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جهور خواستار پاسخگویی وی درباره اتهامات برادرش از جمله تحصیل توصیه‌ای در مقطع دکتری دانشگاه شهید بهشتی شده بود.

در همین زمینه حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس به تسنیمگفته بود که تخلفات «حسین فریدون» دستیار و برادر رئیس‌جمهور را به دولت انتقال داده‌ایم، اما رئیس‌جمهور در این باره جوابی به نمایندگان نمی‌دهد.
Share/Save/Bookmark