توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65994
يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۷
در گفتگو با خط نيوز اعلام شد
گفتگو با دبير مجمع انقلابي نخبگان حوزه و دانشگاه استان كرمانشاه
گفتگو با دبير مجمع انقلابي نخبگان حوزه و دانشگاه استان كرمانشاه
در گفتگو با خط نيوز اعلام شد
محمد حسين تركمن دبير مجمع نخبگان انقلابي حوزه و دانشگاه در گفتگويي با خط نيوز اعلام كرد:
حماسه 28 خرداد 1400 ماندگار خواهد شد. وي اعلام داشت اين مجمع در 10 شهرستان با ستادهاي فعال با در ارتباط با آيت الله رئيسي را داير نموده و در همين شهرستان ها هم در حوزه انتخاب شوراهاي شهر در حال رايزني است.
وي در پاسخ به اين سئوال ، شما جز كداميك از ستادهاي هستيدگفت:
‌ما و تشكيلات نخبگان انقلابي مستقل عمل مي كنيم اما از تمام عزيزاني كه در هر ستاد و بهرنام فعاليت مي كند در طول آنها خواهيم بود و مستقلاً در اين حوزه فعاليت خواهيم كرد.
وي خاطرنشان ساخت همه عزيزاي و اعزايي كه به هر نحو براي ستادآيت الله رئيسي فعاليت مي كنند همسو و هم هدف هستيم و تا نسبت به همه ستادها بناي معاضدت را داريم.
و از همه دوستان اين انتظار مي رود كه با سعه صدر و آرامش به مقصد بينديشند.
وي در ارتباط با هر خانه يك ستاد گفت:‌ مشي آيت الله رئيسي و اعلام آن كه مستقل از همه گروهاست ، به يك تكثر ارزشمند انديشيده شده و هدفي متعالي است زيرا امروز ايران اسلامي به يك همبستگي سياسي و ملي حول محور ولايت و امامت نيازمنداست و همه بايد در راه يك انتخابات شكوهمند تلاش كنند بديهي است حتماً چندين لشكر منظم با يك هدف استراتژيك بهتر مي تواند به فتح قله هاي سرفراز با افتخار نائل آيد . بي شك يك لشكر بصير بهتر از يك گردان عمل مي نمايد . لذا از زحمات مجموع اين ستادها را بايد قدرداني نمود.
و همه را حول محور ولايت و امامت و تلاش براي انتخاباتي با شكوه به همسوئي و هم هدفي دعوت مي نمائيم.
وي درباره مطالبات ستادهاي آيت الله رئيسي گفت:‌ بايد افراد و جريان ها و ستادها از روز اول تمام نعلين تعلقات خود را از رئيس جمهور آينده منتفي بدانند و مطالبات كلي را هدف قرار داده و از رئيس دولت ، خواستار دولتي با استهداف سياسي اوامر مقام معظم رهبري را طلب نموده و از مطالبات حزبي و گروهي خودداري و دولت و رئيس دولت را مختار بدارند كه خود مسير راه را با آرامش طي كنند.
بديهي است ستادها صرفاً براي انتخاباتي با شكوه است و هرگونه سهم خواهي حال و آينده از دولت بايد منتفي باشد. مسئله مهم ديگر بحث نفوذ است ستادها بايد از گرايش به چهره هاي كه متعلق به باندهاي قدرت و ثروت و مافياي رانت خواري بوده پرهيز كنند و مطالبات حقير را مانع راه و سد راه نكند و از نفوذ چهره هاي منفعت طلب و تماميت خواه و يا مسئله دار بطور جد خودداري نمايند.
وي در پايان اين نكته را ياد آور شد:
كه همه افرادي كه براي رياست جمهوري انقلابي ، و مومن تلاش مي كنند در يك خيمه مقدس قرار دارند و بايد با هوشياري توطئه ها و شايعات خصوصاً در فضاي مجازي را كنترل و جواب دهي مقتضي را اعمال نمايند بديهي است روشنگري تبيين و تنوير را هدف و به اعضاء دوستان تذكر اين مهم را بدهند كه از تخريب ساير نامزدها خودداري و به تثبيت و شايستگي نامزد اصلح خود بپردازند و وعده همه ما 28 خرداد پاي صندوق هاي رأي .
Share/Save/Bookmark