توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 58613
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱
معاون عمرانی وزیر کشور در جمع خبرنگاران عنوان کرد
بهره ‌گیری از ظرفیت جوانان تحصیل‌کرده و بومی در انجام پروژه‌های عمرانی
معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به ظرفیت و تخصص نیروهای بومی روستاها در انجام پروژه‌های عمرانی گفت: همچنین قشر بسیجی جوان که توقع مالی برای انجام پروژه ندارد، می‌تواند در کنار دستگاه‌های اجرایی مفید باشد.
بهره ‌گیری از ظرفیت جوانان تحصیل‌کرده و بومی در انجام پروژه‌های عمرانی
مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور در حاشیه اولین کارگروه بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که قرار است در چهلمین سالگرد انقلاب، پروژه‌های عمرانی پربازده را در سال آینده رقم بزنیم، گفت: این پروژه‌ها در کمتر از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یک سال به بهره‌برداری می‌رسند و در شهرها و روستاهای کمتر برخوردار ارائه خواهند شد.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: این طرح‌ها نیازمند حضور همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی و بهره‌گرفتن از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ظرفیت جوانان است. در این جلسه به تشکیل کارگروه‌های استانی تأکید شد و معاونت‌های عمرانی استانداری‌ها و فرمانداری‌ها باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیرکشور در ادامه اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در انجام این پروژه‌ها حضور خیرین بسیار مهم است و چون قشر بسیجی وارد برنامه شده، کار به صورت جهادی و با هزینه کم انجام خواهد شد که بر اثر آن امیدافزایی به جامعه، شهرها و روستاها با حضور پررنگ به وقوع می‌پیوندد.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: با وجود نیروهای متخصص و تحصیل‌کرده در روستاها می‌توان از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ توان آن‌ها بهره برد و امیدواریم در گام دوم انقلاب طرح‌ها به خوبی انجام شود. پروژه‌ها از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دهه فجر آغاز شده و چون نیروی بسیجی در آن حضور دارد و هیچ چشم‌داشتی در انجام این طرح‌ها نخواهند داشت و بر همین اساس می‌توانیم با تبادل تفاهم‌نامه‌ها هزینه انجام طرح‌ها را تا حد زیادی کم کنیم. در انجام این پروژه‌های عمرانی، سازمان بهزیستی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تمام توان خود در کنار بسیج سازندگی حضور دارند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark