توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63923
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶
174 هزار نفر در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین می‌توانند رای بدهند
174 هزار نفر در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین می‌توانند رای بدهند
فرماندار کنگاور تعداد واجدین شرایط در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین را در این دوره انتخابات مجلس حدود 174 هزار نفر اعلام کرد.

خیرالله خزایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش شور و هیجان انتخاباتی در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، گفت: هرچه به روز انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم شور و نشاط کاندیداها و هوادارانشان بیشتر و بیشتر می‌شود.

به گفته خزایی در این دوره انتخابات در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین 17 کاندیدا با یکدیگر رقابت می کنند.

فرماندار کنگاور تعداد شعب انتخاباتی در سطح این حوزه انتخابیه را 251 شعبه اعلام و تصریح کرد: در هر شعبه یک صندوق در نظر گرفته شده و مجموعا 251 صندوق برای جمع آوری آرای مردم در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است.

خزایی با اشاره به برقراری امنیت مطلوب در سطح حوزه انتخابیه، گفت: تمام نیروهای نظامی و امنیتی پای کار هستند تا انتخابات در امنیت کامل برگزار شود.

فرماندار کنگاور با اشاره به حضور پرشور کنگاوری ها در ادوار مختلف انتخابات، گفت: در دروه گذشته انتخابات ریاست جمهوری مردم شهرستان مشارکت بیش از 70 درصدی داشته‌اند و پیش بینی می شود در این دوره انتخابات مجلس مشارکتی بیش از 65 درصد داشته باشند.

خزایی در ادامه کاندیداها را به رعایت قانون توصیه کرد وافزود: از میان صندوق های رای قرار است یک نفر به عنوان نماینده از میان 17 کاندیدا انتخاب شود و همه باید به رای هم احترام بگذاریم.

وی از برخی هواداران کاندیداها که قوانین تبلیغات را رعایت نمی‌کنند هم انتقاد کرد و افزود: متاسفانه علی رغم اینکه مکان هایی برای تبلیغات کاندیداها در سطح شهر در نظر گرفته شده باز هم شاهد چسباندن پوستر و نصب بنر در نقاط مختلف شهر و مناطق ممنوعه هستیم و از کاندیداها و هوادارانشان می خواهیم قانون را رعایت کنند.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark