توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 42638
سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۰
اسماعیلی
دولت مدیران دریافت‌کننده حقوقهای نجومی را شناسایی و به دستگاه قضا معرفی کند
نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی پارلمان برای کمک به دولت در شناسایی و معرفی مدیران دریافت‌کننده حقوقهای نجومی گفت: دولت مدیران دریافت‌کننده حقوقهای نجومی را شناسایی و به دستگاه قضا معرفی کند.
دولت مدیران دریافت‌کننده حقوقهای نجومی را شناسایی و به دستگاه قضا معرفی کند
به گزارش خط نیوز؛ داریوش اسماعیلی نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باخبرگزاری تسنیم با انتقاد از دریافت حقوقهای نجومی از سوی برخی مدیران دولتی، گفت: دولت باید اسامی این مدیران را در قالب فهرستی تهیه و آن را به دستگاه قضایی معرفی کند.

وی با تأکید بر اینکه شناسایی مدیران دریافت‌کننده حقوقهای نجومی از سوی دولت موجب دلگرمی مردم به برخورد با مفاسد اقتصادی از سوی دولت می‌شود، افزود: اغلب مدیران در دستگاه‌های دولتی و خصوصی پاکدست هستند، اما تعداد اندکی از مدیرانی که حقوقهای کلان دریافت کرده‌اند باید سریعتر شناسایی و با آنها برخورد شود تا سبب بی‌اعتمادی مردم به نظام و دولت نشود.

نماینده مردم سروستان در مجلس همچنین، تصریح کرد: پرداختهای نجومی به مدیران دولتی اصلاً نباید اتفاق می‌افتاد، اما با شرایط موجود باید با آنها برخورد شود تا مدیران نیز بدانند که قوه قضاییه و دیگر نهادهای کشور بر عملکرد آنها نظارت دارند.

اسماعیلی ضمن درخواست از دولت برای عزل مدیران دریافت‌کننده حقوقهای نجومی، اظهار کرد: مجلس آمادگی دارد تا برای شناسایی مدیران دریافت‌کننده حقوقهای نجومی با دولت همکاری و هماهنگیهای لازم را داشته باشد.
Share/Save/Bookmark