توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65688
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۴
توهین همزمان وزیر علوم خاتمی به خودش، جهانگیری و عارف +جزئیات
در همان مرحله نظارت استصوابی تکلیف نامزد انتخاباتی اصلاح طلبان اگر شخصیت خوش نام، مقبول، مستقل و کارآمدی هم باشد روشن می شود و تائید صلاحت نخواهند شد!
توهین همزمان وزیر علوم خاتمی به خودش، جهانگیری و عارف +جزئیات
به گزارش خط نیوز به نقل از جهان نيوز: مصطفی معین، وزیر علوم دولت اصلاحات و کاندیدای ناکام اصلاح طلبان در سال 84 در تهمتی آشکار به شورای نگهبان اعلام کرده است که اگر کاندیدای اصلاح طلبان خوش نام، مستعد و کارآمد باشد تائید صلاحیت نخواهد شد!

هرچند تهمت پراکنی اصلاح طلبان امر جدیدی نیست اما اصلی ترین مشکل اصلاح طلبان عدم صداقت با مردم است. فعالان حاضر در این جریان سیاسی به هنگام پیروزی دم از برگزاری بهترین انتخاب می زنند و در صورت شکست مثل سال 88 ادعای تقلب مطرح می کنند. به وقت انتخابات و بعد از پیروزی روحانی او را اصلاح طلب معرفی می کنند و بعد از بلند شدن فریاد مردم از ناکارآمدی دولت روحانی، او را گزینه عاریه‌ای توصیف کردند. از هم اکنون هم که اصلاح طلبان احتمال شکتس‌شان در خرداد 1400 را زیاد می بینند، در حالی که هنوز سه ماه به آغاز فرصت ثبت نام مانده، مباحث انحرافی عدم صلاحیت و... مطرح می کنند.

نکته دیگر آنکه تائید صلاحیت خود معین، مهرعلیزاده، جهانگیری و عارف با این تهمت پراکنی معین نه تنها کاملا در تناقض است بلکه عملا توهین به خود است و فی الواقع خود و همفکرانش را افرادی بدنام، وابسته و ناکارآمد معرفی کرده است.

به گزارش جهان نيوز، گزیده اظهارات معین را در ادامه خواهد خواند:

*روحانی از اختیارات قانونی پیش بینی شده در قانون اساسی نتوانسته و یا نخواسته است استفاده کند

*در همان مرحله نظارت استصوابی تکلیف نامزد انتخاباتی اصلاح طلبان اگر شخصیت خوش نام، مقبول، مستقل و کارآمدی هم باشد روشن می شود و تائید صلاحت نخواهند شد!

*خود شما در انتخابات کاندیدا خواهید شد؟ قبلا" هم در پاسخ به همین پرسش اعلام کرده بودم که با توجه به شرایطی که در پاسخ به سوال قبلی شما به آن اشاره کردم، وظیفه ای برای خود تشخیص نمی دهم.

*به علت وجود فقر اقتصادی و تنگنای معیشتی تا مرز فلاکت بویژه در گروه های حاشیه نشین و فرودست شهرها و روستاها؛ شعارهای غیر واقعی، عوام فریبانه و خسارتباری مانند وعده افزایش چند برابری یارانه نقدی می تواند در میان آنها تاثیرگذار باشد.
Share/Save/Bookmark