توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 44636
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
بازیکنان باید حرفه‌ای بودن را یاد بگیرند
درخشان: نباید به برانکو به خاطر بازی ندادن به رضاییان فشار بیاوریم
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد بازی نکردن رضاییان نباید عجله کنیم و به برانکو فشار بیاوریم.
درخشان: نباید به برانکو به خاطر بازی ندادن به رضاییان فشار بیاوریم
به گزارش خط نیوز حمید درخشان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم در خصوص برتری 3 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم نفت اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم نگاه‌شان به سه امتیاز این دیدار بود و به هیچ عنوان به فکر دفاع کردن نبودند. پرسپولیس از لحاظ فنی تیم برتر میدان بود و توانست از موقعیت‌هایی که به‌دست آورد، استفاده کند و به گل برسد. به نظرم پرسپولیس به چیزی که می‌خواست در این بازی رسید.

برانکو ایوانکوویچ در دیدار مقابل نفت هم به رامین رضاییان بازی نداد تا بازهم عدم حضور این بازیکن در ترکیب سرخپوشان حواشی را به‌دنبال داشته باشد. وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما نباید به‌دنبال این باشیم که چه کسی بازی می‌کند. فلسفه فوتبال حرفه‌ای این است که باید به تصمیم سرمربی احترام بگذاریم. البته ماهینی هم خیلی خوب بازی می‌کند. پرسپولیس بازی‌های زیادی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد و مطمئناً به رضاییان نیز بازی خواهد رسید. خیلی نباید عجله کرد و خیلی هم نباید به مربی فشار آورد که چرا این بازیکن بازی نمی‌کند.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره ناراحتی طارمی هنگام تعویضش در دیدار مقابل نفت نیز گفت: بازیکنان باید حرفه‌ای بودن را یاد بگیرند. یک نفر ممکن است دو دقیقه بازی کند و یک نفر دیگر 90 دقیقه. بازیکن تحت اختیار باشگاه و مربی تیم است و آنچه را که آنها تصمیم می‌گیرند، باید انجام دهد. بازیکنان ما باید این را یاد بگیرند.
Share/Save/Bookmark