توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65066
سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۸
آرش برهانی:
جدیدا اتفاقات خوبی برای بازگشت استراماچونی افتاده است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: گزینه اول، دوم و سوم مدیرعامل باشگاه استقلال بازگرداندن آندره استراماچونی است و جدیدا اتفاقات خوبی هم در این ارتباط افتاده است.
جدیدا اتفاقات خوبی برای بازگشت استراماچونی افتاده است
به گزارش خط نیوز، آرش برهانی درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: استقلال برای نقل و انتقالات افرادی دارد که به لیگ واقف بودند. بازیکنانی که در لیگ ستاره بودند و طبق نیاز استقلال شناسایی شدند و برای به خدمت گرفتنشان اقدام کردند. به نظرم کسانی که اضافه شده اند بهترین های لیگ بودند و در پست هایی که استقلال نیاز داشت، جذب شدند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه اصلا در نقل و انتقالات دخالتی نداشته است، ادامه داد: فقط یک مشاوره کوچک به باشگاه داده ام. چند نفر از بچه ها هستند که مشاوره می دهند. خدا را شکر سعادتمند (مدیرعامل باشگاه) فضایی ایجاد کرده بازیکنی که جذب می شود تحت کارشناسی قرار می گیرد تا خیالشان راحت باشد.

برهانی تصریح کرد: آقای نوروزی معاون باشگاه برای نقل و انتقالات خیلی زحمت کشیده و فعال بوده است. جذب بازیکنان مدنظر استقلال کاملا کارشناسی است. متاسفانه در این روزهای حساس، استقلال سرمربی ندارد که طبق افکار او بازیکن جذب شود ولی دوستان سعی می کنند بهترین بازیکن در هر پست را بگیرند و به سرمربی بعدی کمک کنند. خودم امیدوارم این مربی استراماچونی باشد.

وی که مسئول مذاکره با علی کریمی برای تمدید قرارداد با استقلال بوده است، درباره وضعیت این بازیکن گفت: کریمی پیشنهاد خیلی خوبی از خارج از ایران دارد. باید به بازیکن حق بدهیم که فکر آینده اش باشد. کریمی به استقلال تعصب دارد. او در ایران جز استقلال در تیم دیگری بازی نمی کند. هواداران می دانند بازیکن هم باید به فکر آینده اش باشد. امیدواریم کریمی بماند ولی با یارگیری ان شاءالله مشکلی پیش نیاید.

پیشکسوت استقلال درباره مطرح شدن نام آندره استراماچونی خاطرنشان کرد: تمام فکر و ذکر باشگاه بازگرداندن استراماچونی است. خودشان می دانند که چه کار مهمی است و تمام تلاششان را به کار گرفته اند. تمام مذاکرات هم شده است و جدیدا یکسری اتفاقات خوب هم افتاده و روزنه امیدی برای بازگشت دوباره استراماچونی ایجاد شده است. خود آقای سعادتمند هم با انرژی سعی می کند استراماچونی برگردد. مطمئنم استراماچونی هم بر می گردد. او خودش این همه پیگیری هواداران را می بیند. آنها این روزها در فضای مجازی کولاک کردند. استراماچونی هم به دل هوادارانی که خواهانش هستند، نگاه می کند.

برهانی در واکنش به خبری که از او در کنار فریدون زندی و الکساندر نوری به عنوان مربیان جدید استقلال یاد شده بود، گفت: از این خبر تعجب کردم. همه باشگاه های دنیا سه چهار پلن مختلف دارند. شاید در مورد نوری هم فکر شده باشد. اگر مشکلاتی که تا قبل از دیروز برای بازگشت استراماچونی وجود داشت ادامه می یافت و باعث می شد او نیاید، باشگاه باید پلن هایی در نظر می گرفت و این هم طبیعی بود. نمی دانم این خبر از کجا آمد. گزینه اول دوم و سوم آقای سعادتمند صد درصد استراماچونی است. اگر هم برای پلن های دیگر فکر کرده است، طبیعی است. در هر صورت فکر می کنم استراماچونی بر می گردد و این خبرها و حاشیه ها دیگر ایجاد نمی شود.
Share/Save/Bookmark