توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65732
سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶
دكتر بهرام فاضلي :
اختصاص تسهيلات ويژه به سينماداران کرمانشاه
اختصاص تسهيلات ويژه به سينماداران کرمانشاه
به گزارش روابط عمومي اداره کل فرهنگ. و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه؛ مديرکل فرهنگ و ارشاداسلامي استان کرمانشاه و دبير سي‌ ونهمين جشنواره فيلم فجر اين استان بااعلام واگذاري صد در صد اين‌جشنواره در سال 99به موسسه بهمن سبز نماينده دوسينماي آزادي و فرهنگ ، از نگاه حمايتي اين دبيرخانه به اين صنف مهم فرهنگي و هنري سخن گفت.
فاضلي با برشمردن خسارت زيادي که بدليل شيوع اپيدمي کرونا به هنر صنعت سينما وارد شد از نگاه ويژه اداره کل براي جبران بخشي از اين خسارت ياد و اعلام داشت که سي و نهمين جشنواره به طور صد درصد تمام سود و حسن برگزاري اش در سال 99 به سينماداران بازخواهد گشت و اين اداره کل هيچگونه نگاه اقتصادي به اين فستيوال ندارد . ايشان افزودند؛ علاوه بر اين گام مهم، اين اداره کل همچنين با انجام تمام مقدمات در مرحله پاياني اختصاص تسهيلات ارزان قيمت خوبي با مبلغي مناسب و با سود 4 درصد از محل حمايت هاي ويژه کرونا به سينما فرهنگ و ِآزادي کرمانشاه قرار دارد که ان شا الله تا چند روز ديگر اين تسهيلات به اين اماکن مهم و تاثير گذار اختصاص خواهد يافت .
دكتر بهرام فاضلي همچنين از تشکيل کميسيون بند 5 آئين نامه درجه بندي و نظارت بر سالنهاي اکران در هفته گذشته به مناسبت دهه مبارکه فجر و برگزاري جشنواره در خصوص ارتقا درجه کيفي اين دو سينما خبردادند و گفتند که بحمدلله کميسيون مذکور به اتفاق آرا با ارتقا درجه کيفي سينماهاي آزادي و فرهنگ کرمانشاه به ممتاز موافقت نمودند که اين امر گام مهمي در افزايش اعتبار و ارزش اماکن فرهنگي هنري استان در سنجش شاخصه ها و مولفه هاي توسعه و رشد قلمداد خواهد شد.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه در بخشي ديگر از اين گفتگو افزودند؛ مرحله نهايي موافقت هاي سينما «پاز» در کرمانشاه به عنوان اولين کافه سينماي استان نيز در حال انجام است که اميد است به زودي شاهد افتتاح اين سينما نيز باشيم .
Share/Save/Bookmark