توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63932
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶
فرماندار سنقر و کلیایی:
65 هزار سُنقری واجد شرایط رای دادن هستند
65 هزار سُنقری واجد شرایط رای دادن هستند
فرماندار سنقر و کلیایی تعداد واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی را 65 هزار نفر اعلام کرد.

محمدناصر معصومی زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پرشور شدن فضای انتخاباتی در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی با شروع تبلیغات کاندیداها، گفت: تب و تاب انتخاباتی در سطح شهرستان با نزدیک شدن به دوم اسفندماه، روز به روز در حال افزایش است و کاندیداها و هوادارانشان تمام تلاش خود را برای جلب نظر و اعتماد مردم به کار می‌گیرند.

به گفته معصومی زاده در این دوره انتخابات در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی 17 کاندیدا با هم رقابت می‌کنند.

فرماندار سنقر و کلیایی از فراهم کردن فضا برای انجام فعالیت های تبلیغاتی کاندیداها خبر داد و افزود: در سطح شهر سنقر 60 نقطه و در سطح شهر سطر 10 نقطه برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تمام فرآیندهای انتخابات از قبل طراحی و در حال اجراست، گفت: 99 شعبه اخذ رای در سطح حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی در نظر گرفته شده که در هر شعبه یک صندوق تعبیه شده است.

وی افزود: تمام آسیب شناسی مربوط به شعب اخذ رای صورت گرفته و نیروی انتظامی هم با تمام قوا آماده برقراری امنیت در شعب و در سطح حوزه انتخابیه است.

معصومی زاده با اشاره به همکاری آموزش و پرورش در آماده سازی شعب اخذ رای، گفت: همه چیز آماده است تا بتوانیم یک انتخابات سالم و امن را در روز دوم اسفندماه برگزار کنیم.

فرماندار سنقر و کلیایی تعداد واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی را حدود 65 هزار اعلام و تصریح کرد: خوشبختانه مردم انقلابی سنقر و کلیایی در ادوار مختلف انتخابات همواره حضوری پرشور در پای صندوق های رای داشته اند.

معصومی زاده خاطرنشان کرد: در دوره گذشته انتخابات مجلس، مردم سنقر و کلیایی مشارکت بیش از 70 درصدی داشتند و پیش بینی می‌شود در این دوره نیز مردم مشارکتی بیش از 65 درصدی در انتخابات مجلس داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات یک فضای رقابتی میان کاندیداها و هوادارانشان ایجاد می‌کند، گفت: همه باید بدانیم که این فضای رقابتی فقط تا دوم اسفندماه است و بعد از آن همه باید با رفاقت و همدلی کاندیدای متخب مردم را حمایت کنیم.

فرماندار سنقر و کلیایی تصریح کرد: 17 نفر در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی با هم رقابت می‌کنند، اما قرار است تنها یک نفر به عنوان نماینده شهرستان انتخاب شود، بنابراین همه باید به رای و نظر مردم احترام گذشته و هر اسمی که از صندوق ها بیرون می‌آید را نماینده خود دانسته و به رقابت‌ها خاتمه دهند.

معصومی زاده افزود: وظیفه ما حراست و صیانت از رای مردم است که با تمام توان و با تمام نیرو پای کار هستیم تا انتخابات به نحو مطلوب برگزار شده و نماینده منتخب مردم شهرستان سنقر و کلیایی راهی مجلس شود.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark