توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 66047
دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۴
از امنيـت آفرينـان تقديـر مي کنيم
از امنيـت آفرينـان  تقديـر مي کنيم
به گزارش گروه سياسي خط نيوز: روزهاي سخت انتخابات و تلاش دشمن را در تحريم و تخريب ديديم که چگونه گذشت روزهاي پرتلاطم انتخابات رياست جمهوري و خوابي که دشمن براي مردم ما ديده بود با نشانگرهاي بيداري ملت و مردم به نيکي گذشت و مردم سرافراز ما برنده اين انتخابات شدند.
انتخابات شوراها و از سوي ديگر رياست جمهوري عرصه سخت و سنگيني براي نيروهاي امنيتي بود تحريک مدام دشمن و عوامل آن در واقع آزمون سختي را رقم زد. اما در اين روزها در غرب کشور يه حادثه عجيب ديگري اتفاق افتاد درگيري درروستاهاي ريجاب و دالاهو شايد هنوز شخص و جرياني در تبيين موضوع و خطرات بالقوه و بالفعل آن تحليلي، حقيقي و واقع بينانه و درست ارائه ننموده رويارويي اقوام درهر منطقه از کشور خطرات جدي براي زيرساخت هاي امنيتي کشور به وجود مي آورد و مي تواند زير بناهاي امنيت را مخدوش و چالش زايي ويژه اي داشته باشد. و آسيب هاي جدي تري را از کوچ گرفته تا برخوردهاي سنگين قوميتي را در بر داشته باشد در آن برهه خاص و بعدها شايد کسي متوجه اقدامات درخور توجه امنيت سازان و بالاخص شاخصه شخيص اين امنيت يعني نيروي توانمند انتظامي نشد که با تدبير و اقدام به موقع خدمت ارزنده اي را در اين زمينه به منطقه و کشور ارائه نمود.
فرماندهي مجرب نيروي انتظامي استان کرمانشاه و نقش آفريني هوشيارانه اين نيرو جاي تقدير ويژه اي دارد که در اين موضوع به خوبي نقش ارزنده ي خود را ايفا نمود از نگاه ديگر.در بعد انتخابات و شلوغي حاصله از آن در شهرهاي استان و کشور و
هم آميزي اين دو موضوع مي توانست به امنيت ضربه اي جدي وارد نمايد اما در اين برهه خاص شاهد نظم و امنيت مثال زدني و ويژه اي بوديم طوايف مختلف با سلائق متنوع و متفاوت و داشتن ده ها نامزد و تبليغات دامنه دار از اصطکاک بين آن ها و طرفدارانشان مدبرانه با نقشه راه ويژه اجتناب شد و مردم کشور و منطقه هم با شعور والاي سياسي خود آن را امنيت را پاسداشتند.
نقش اين نيرو در کشور در حالي که دشمن توطئه هاي فراواني مد نظر داشت ستوني و ارزشمند بوده و هست امروز بعد از توفيقات حاصله در انتخابات جا دارد از فرماندهي اين نيرو و تمامي پرسنل خدوم آن خاضعانه در اين امر قدرداني و از تدابير ارزشمند فرماندهي و پرسنل غيرتمند اين نيرو در استان کرمانشاه که امکان برخورد و خطرات زيادي وجود داشت و علاوه بر انتخابات منطقه درگير مشکلات جدي ديگري مي شد سپاسگزاري نمود.
برخي نسيان ها براي کشور آسيب زا است ما از خادمان بيدار و امنيت آفرينانمان بايد همواره سپاسگزاري نماييم و فراموشي روزمرگي نبايد ما را از تقدير از خادميني که با سرمايه گذاري از جان خويش امنيت آفرين مي شوند غفلت نماييم. من اين مقال را از آن جهت يادآوري نمودم که فرزندان بي ادعا و گمنام خود را فراموش نکنيم گرچه بازگشايي و تفسير اين خدمت بزرگ که بازتاب کشوري آن سنگين بود به تحليل محتوي ديگري نيازمند است.
محمد حسين تركمن
Share/Save/Bookmark