توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63879
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۱
مهرماه؛ انصراف از مجلس بعد/ بهمن؛ تکاپو برای مجلس جدید!
جلودارزاده، عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان: اگر قالیباف رای بیاورد مجلس به «تیمچه حاجب‌الدوله» تبدیل می‌شود!
عضو ائتلاف اصلاح طلبان گفته است: اگر می‌خواهیم که مجلس آینده، مجلسی نباشد که در آن چنین مسائلی طرح و پیگیری شوند و مجلس، به مجلس نظامی‌ها تبدیل نشود، باید در انتخابات شرکت کنیم!
جلودارزاده، عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان: اگر قالیباف رای بیاورد مجلس به «تیمچه حاجب‌الدوله» تبدیل می‌شود!
به گزارش خط نيوز: سهیلا جلودارزاده، نماینده اصلاح طلب مجلس دهم و کاندیدای کنونی ائتلاف اصلاح طلبان برای مجلس یازدهم که چندماه پیش گفته بود: «فقط می‌دانم دور بعد نمی‌خواهم به مجلس بروم» در گردهمایی بانوان کارگر از قافله تخریب قالیباف جانمانده و گفته است: «برای ورود شهردار سابق تهران(قالیباف) به مجلس برنامه‌ریزی می‌کنند که اگر این اتفاق رخ دهد، مجلس به تیمچه حاجب‌الدوله تبدیل می‌شود». جلودارزاده که چندین دوره به لطف اعتماد صادقانه کارگران زحمتکش و حمایت خانه کاگر توانسته است به همراه علیرضا محجوب وارد مجلس شوند باید به جای ژست دلسوزی برای کارگران، به آنها توضیح دهد که سهم دولت های ناکارآمد آقای روحانی و همچنین وکیل الدوله های مجلس دهم در اوضاع اقتصادی کنونی چقدر است. این نماینده اصلاح طلب که چندی پیش، به طور علنی و قابل تاملی مخالفت خود را با طرح «شفافیت» اعلام کرده بود، بهتر است حداقل برای حفظ آبروی خود دیگر از تاکتیک سوخته رقیب هراسی استفاده نکند. حنای عبارات مجلس نظامی، دیوارکشی بین زن و مرد، انزوا در جهان، جنگ حتمی و.... دیگر رنگی ندارد. اگر دست خالی و کارنامه منفی اصلاح طلبان برای انتخابات مشکل ساز شده و به عامل شرمندگی‌شان تبدیل گشته است، بهتر است با یک عذرخواهی راه خروج را انتخاب کرده و پرونده اخروی خود را سنگین‌تر نکنند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات جلودارزاده را در ادامه خواهید خواند:

*نمی‌خواستم در ایام تبلیغات انتخابات این را بگویم اما باید پرسید چرا افرادی مانند آقای قالیباف که شهرداری تهران را به این وضع انداختند و اطرافیان آنها چنین پرونده‌هایی در دستگاه قضایی دارند، به این راحتی برای ورود به مجلس آماده می‌شوند؟

*آنها مساجد و مراکز مذهبی را برای جوسازی در اختیار گرفته‌اند و ما تنها همین تریبون‌ها را در اختیار داریم. صدای آنها اما بلندتر است و برای ورود شهردار سابق تهران به مجلس برنامه‌ریزی می‌کنند که اگر این اتفاق رخ دهد، مجلس به «تیمچه حاجب‌الدوله» تبدیل می‌شود.

*اگر می‌خواهیم که مجلس آینده، مجلسی نباشد که در آن چنین مسائلی طرح و پیگیری شوند و مجلس، به مجلس نظامی‌ها تبدیل نشود، باید در انتخابات شرکت کنیم؛ باید محکم‌تر در مقابل نااهلان ایستادگی کنیم.

*به تازگی در همایشی مشغول سخنرانی بودم که طرف مقابل که یک خانم بود، به خاطر عقایدی که در رابطه با وضعیت زنان و مشارکت اجتماعی آنها دارم، به من گفت که تو فمنیست هستی و حرف‌های «مهرانگیز کار» کار را می‌زنی. بعد هم خبرگزاری‌های وابسته به آنها شروع به تخریب من کردند و صحبت‌های آن خانم را تکرار کردند. آنها در شرایطی به طرف گفتگوی خود حمله می‌کنند، که امام خمینی(ره) در مقابل حقوق زنان و مشارکت آنها در اجتماع چنین مواضعی را نداشتند؛ ایشان زمانی که شنیدند در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران، دیواری میان زنان و مردان کشیده‌اند از طریق «حاج احمد آقا» مخالفت خود را اعلام کردند و فرمودند که دیوار را بردارند؛ حال چگونه است که عده‌ای اینگونه علیه حقوق زنان در جامعه موضع‌گیری می‌کنند؟
Share/Save/Bookmark