توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 43105
دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴
پس از واکنش‌های مردم در فضای مجازی:
سخنان وزیر بهداشت ماله‌کشی شد!
منظور وزیر بهداشت از وضعیت نامناسب بهداشت و درمان و کمبود فضای فیزیکی در استان البرز، مربوط به یکی از بیمارستان‌های کرج بوده است!
سخنان وزیر بهداشت ماله‌کشی شد!
به گزارش خط نیوز به نقل از پایگاه 598، روابط عمومی وزارت بهداشت با توجه به واکنش‌های صورت گرفته در خصوص صحبت‌های دیروز وزیر بهداشت اعلام کرد: منظور وزیر بهداشت از وضعیت نامناسب بهداشت و درمان و کمبود فضای فیزیکی در استان البرز، مربوط به یکی از بیمارستان‌های کرج بوده است.

به‌گزارش فارس؛ روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنش به تیتر مطلبی با عنوان «مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند» یادآور شد: استان البرز پنجمین شهر کشور از نظر جمعیت و دومین شهر از نظر مهاجرت پذیری و جوانترین شهر از نظر سرعت گسترش است که به دلیل فقدان زیر ساخت های مراقبت بالینی کافی، وضعیت غیر قابل قبولی را پیش روی مردم آن سامان نهاده است.

در ادامه این مطلب آمده است: در سخنان روز گذشته وزیر بهداشت در سفر به استان البرز به تاثیر کاستی های موجود در این استان که ریشه در تمامی ادوار گذشته که حتی بخش عمده ای از آن میراث دوره ستم شاهی بوده است به‌طور عموم اشاره شده است بدون اینکه به دوره خاصی اشاره و یا این مشکل به دولت دیگری منتسب شود.

در ادامه این مطلب خاطرنشان شده است: وزیر بهداشت همیشه در ادبیات خود از تلاش‌های صورت گرفته در نظام سلامت بدون توجه به گرایش سیاسی دولت‌ها تقدیر می‌کنند و همیشه خواستار نگاه ویژه مسئولان به حوزه سلامت جهت رفع مشکلات و کاستی‌های تاریخی این بخش هستند.

اشاره هاشمی که در مصاحبه با رادیو ایران انجام شد مستقیما مربوط به بازدید اول وی در اولین سفر به استان البرز از وضعیت نامناسب و کمبود فضای فیزیکی یکی از بیمارستان های کرج بوده است و در بیان هاشمی چنین جمله ای که اشاره به دوره خاصی یا وضعیت کل کشور شده باشد، نبود.

به‌گزارش فارس؛‌ هاشمی صبح دیروز در سفر به استان البرز و در مصاحبه با رادیو ایران گفته بود: واقعاً موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند و شرایط بهداشتی و درمانی در برخی از بیمارستان‌های بسیار بد بود و ما از دولت تشکر می‌کنیم که با بودجه و هزینه‌هایی که در این حوزه انجام داد امروز می‌توانیم سرمان را بلند کنیم.
Share/Save/Bookmark