توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 46257
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۷
پرسپولیس-گسترش؛
کمالوند، ترمز برانکو را میکشد؟
در صورتی که این دیدار هم پرسپولیس برنده شود، آن ها صاحب 4 پیروزی پیاپی مقابل گسترش فولاد می شوند. این دو تیم پیش از این 3 بار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته و این دیدار چهارمین تقابل آن ها در آزادی خواهد بود.
کمالوند، ترمز برانکو را میکشد؟
به گزارش خط نیوز به نقل از تابناک ورزشی، تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز فردا در هفته هجدهم لیگ خلیج فارس به مصاف هم خواهند رفت.

پرسپولیس با پیروزی هفته گذشته مقابل فولاد اختلاف خود را با تراکتورسازی بیشتر کرد تا قدم بلندی برای قهرمانی بردارد. آن ها تاکنون توانسته اند 11 برد، 5 تساوی و 1 شکست کسب کنند. با این نتایج سرخپوشان 38 امتیاز به دست آورده اند و صدرنشین مطلق تیم می باشند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در لیگ شانزدهم، هیچ شکستی را در ورزشگاه آزادی متحمل نشده اند.

پرسپولیسی ها در لیگ شانزدهم فقط 1 گل در ورزشگاه آزادی مقابل فولاد در هفته دوم دریافت کردند و در 7 بازی بعدی خود هیچ گلی دریافت نکردند. از زمان حضور برانکو، پرسپولیس رکورد های خوبی را از خود به جای گذاشته و یکی از رکورد های آن ها این است که در 8 بازی خانگی خود فقط 1 گل دریافت کردند. در صورتی که سرخپوشان فردا هم دروازه خود را بسته نگه دارند، برای هشتمین بازی پیاپی در ورزشگاه آزادی گلی را دریافت نمی کنند.

گسترش فولاد که در ابتدای فصل نتایج خوبی را کسب نمی کرد، اکنون توانسته وضعیت خود را بهبود بخشد. شاگردان کمالوند با پیروزی مقابل ماشین سازی توانستند خود را از انتهای جدول جدا کنند. گسترشی ها با 5 برد، 9 تساوی و 3 باخت توانسته اند 24 امتیاز کسب کنند و در رده هفتم جدول قرار گیرند. رضا خالقی فر، بازیکن سابق پرسپولیس اکنون در گسترش فولاد حسابی می درخشد و می تواند در بازی فردا یک تقابل جذاب را با تیم سابق خود داشته باشد.

پرسپولیس-گسترش؛کمالوند،ترمز برانکو را می کشد؟

این دو تیم پیش از این 7 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که سهم پرسپولیس 4 برد، سهم گسترش فولاد 2 برد و یک دیدار نیز با تساوی به پایان رسید. در اولین دیداری که این دو تیم به مصاف هم رفتند، پرسپولیس برنده شد و پس از آن سرخپوشان در 3 بازی پیاپی ناکام در شکست دادن آبی پوشان تبریز بودند. در این 3 بازی، گسترش دو بار با نتایج 1 بر 0 و 2 بر 1 پرسپولیس را شکست داد و یک دیدار هم با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

پس از آن سرخپوشان توانستند در 3 بازی پیاپی با هدایت برانکو ایوانکوویچ، گسترش فولاد را دو بار با نتیجه 1 بر 0 و یک بار با نتیجه 4 بر 2 شکست دهند. در صورتی که این دیدار هم پرسپولیس برنده شود، آن ها صاحب 4 پیروزی پیاپی مقابل گسترش فولاد می شوند. این دو تیم پیش از این 3 بار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته و این دیدار چهارمین تقابل آن ها در آزادی خواهد بود. گسترش فولاد تاکنون موفق نشده در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را شکست دهد. آن ها دو بار نتیجه را واگذار کردند و یک بار هم با پرسپولیس مساوی کردند.
Share/Save/Bookmark