توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 47256
دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۴
آخرین تصمیمات انتخاباتی برای اعتدالیون
نباید پراکندگی ما مشخص شود. ما باید از این اسفند هم به سلامتی عبور کنیم و در دو هفته تعطیلات فروردین که رسانه‌ها و امثالهم و فعالیت‌های سیاسی به نوعی نیمه‌تعطیل است فرصت خوبی است که ما به یک جمع‌بندی برسیم تا ان‌شاءالله یکی دو هفته مانده به ثبت‌نام استارت کار را بزنیم.
آخرین تصمیمات انتخاباتی برای اعتدالیون
به گزارش خط نیوز به نقل از جهان نیوز؛ یکی از چهره های تصمیم ساز در تصمیمات انتخاباتی برای اعتدالیون و دولت تدبیر و امید آخرین جمع بندی خود را برای انتخابات اعلام کرده است.

ز وی گفته است:" ما فعلاً اولویت اولمان این است که ساختارمان را درست کنیم و هماهنگی ایجاد کرده و چفت بشویم و با اصلاحات به یک جبهه واحد برسیم و اصلا نباید دو فضای انتخاباتی ایجاد شود و انتخاباتی شدن فضا فعلا به ضرر ما است چون ما در مقام پاسخگویی باید جواب بدهیم و دولت مستقر هستیم و از همه مهمتر اختلافات خود دولت و اصلاح طلبان و اختلافات داخل دولت و اصلاحات مزید برعلت است که به جمع بندی هنوز نرسیدیم."

این چهره موثر که همچنان این روزها در توییترش هم خبرساز است گفته:"نباید پراکندگی ما مشخص شود. ما باید از این اسفند هم به سلامتی عبور کنیم و در دو هفته تعطیلات فروردین که رسانه‌ها و امثالهم و فعالیت‌های سیاسی به نوعی نیمه‌تعطیل است فرصت خوبی است که ما به یک جمع‌بندی برسیم تا ان‌شاءالله یکی دو هفته مانده به ثبت‌نام استارت کار را بزنیم."

نکته جالب توجه نیز این است که وی در مورد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز گفته راهبردهای اصلی خود را به زودی اعلام می کنیم و البته درباره جبهه مردمی نیروهای انقلابی اسلامی باید احتیاط کنیم و سریع دچار حاشیه نشویم.
Share/Save/Bookmark