توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 71006
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸
امروز همه کشورها جمهوری اسلامی را به عنوان یک قطب الهی و معنوی با استقلال کامل می شناسند
امروز همه کشورها  جمهوری اسلامی را به  عنوان یک قطب الهی و  معنوی با استقلال کامل  می شناسند
به گزارش خط نیوز؛ به مناسبت شهادت امام صادق( ع) نشست بصیرتی در مسجد امام حسین( ع ) کرمانشاه توسط هیئت منتظران مهدی(عج) برگزار شد.
دکتر جهانبخش زنگنه تبار در این مراسم به تبیین اوضاع سیاسی اجتماعی زمان امام صادق (ع)و ابعاد زندگی ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت پرداخت.
وی گفت: امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمودند زندگی امام صادق (ع)سه بعد دارد؛ بعد شناخته شده (بعد علمی) بعد نیمه شناخته( شیوه مبارزه) و بعد ناشناخته آن (کار تشکیلاتی وتربیت وآموزش افرادی از سرتاسر جهان اسلام)، وی این سه بعد را برای خواهران شرکت کننده در این مراسم تبیین کرد.
زنگنه تبار در ادامه به بررسی آخرین تحولات منطقه بعد از عملیات طوفان الاقصی و به خصوص دستاوردهای عملیات افتخارآفرین وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت.
وی گفت: کشورهایی که هزینه آموزش، تسلیح و تجهیز القاعده و داعش را پرداخت می‌کردند و به داشتن پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورشان افتخار می‌کرد ند، امروز به خاطر توان دفاعی و بازدارند گی بالای جمهوری اسلامی، همه به آمر یکا اعلام کردند که هیچ هواپیمایی حق ندارد از پایگاه‌های کشور ما به سمت جمهوری اسلامی پرواز
کند.
یا به هر شکلی ازاین پایگاهها علیه ایران اسلامی استفاده شود.
رژیم صهیونیستی که پیروزی در جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل را در پرونده دارد، توان پاسخگویی به دفاع متحیر کننده جمهوری اسلامی را ندارد ،آمریکایی که محور شرارت در دنیاو آتش افروزترین کشور جهانست، توان پاسخگویی به دفاع تلافی جویانه جمهوری اسلامی در موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد را نداشت و بعد از عملیات وعده صادق، رژیم صهیو نیستی را به خویشتن داری و عدم پاسخگویی دعوت می‌کند.
تمام این‌ مواضع نشان از این است که توان بازدارند گی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قرار دارد و کشور تعیین کننده در منطقه غرب آسیا و کشوری که حرف آخر را در این منطقه می‌زند، ایران اسلامی است. در عملیات وعده صادق علی رغم اینکه آمریکا انگلیس و اردن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از فرود آمدن موشک‌های سپاه پاسداران را به کار گرفتند به حمدالله اهداف مد نظر محقق شد ودوپایگاه اطلاعاتی ونظامی موردنظر، هدف قرار گرفتند.
وی گفت :امروز همه کشورها جمهوری اسلامی را به عنوان یک قطب قدرت الهی و معنوی با توان بازدارندگی بالا، نافی هرگونه سلطه پذیری و سلطه جویی و دارای استقلال کامل می‌شناسند.
جهانبخش زنگنه تبار در پایان گفت: با بررسی همه شاخص‌ها و نشانه‌ها می‌توان گفت، تمام معادلات قبلی منطقه غرب آسیا تغییر کرده، قدرت اول منطقه و محوریت جبهه مقاومت، جمهوری اسلامی است و ادامه حیات ننگین میهمان ناخوانده منطقه غرب آسیا یعنی غده سرطانی رژیم صهیونیستی مقدور نیست و به نفع صیونیست‌ها و آمریکاست که سرزمین فلسطین را به صاحبان اصلی آن یعنی ملت فلسطین واگذار کنند و صهیونیست‌ها را به موطن اصلی خود یعنی آمریکا و اروپا برگردانند.
Share/Save/Bookmark