توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 42701
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۶
بازخوانی پیام سال‌گذشته رهبرانقلاب به همایش‌مبارزه بافساد:
چه کسانی صلاحیت نشستن پشت میز مبارزه با مفاسد اقتصادی را ندارند؟/ «زیر میزی ها تبدیل به رومیزی شده!»
در هفدهم آذر نود و سه همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد برگزار شد که از قضا آقای جهانگیری و حسین فریدون هم در پشت میز برگزار کنندگان این مراسم نشسته بودند. از جمله سخنان گفته شده در آن مراسم میتوان به این جمله رییس جمهور اشاره کرد که گفته بود" زیر میزی ها تبدیل به رومیزی شده" و از همگان خواسته بود تا با فساد و منشا پیدایش فساد مبارزه کنند.
چه کسانی صلاحیت نشستن پشت میز مبارزه با مفاسد اقتصادی را ندارند؟/ «زیر میزی ها تبدیل به رومیزی شده!»
به گزارش خط نیوز به نقل از پایگاه 598: رییس سازمان بازرسی کشور از نقش و اصرار حسین فریدون، برادر حسن روحانی، برای تصدی گری علی صدقی برای ریاست بانک رفاه سخن گفته است و اینکه علیرغم آگاهی از وجود پرونده سنگین اقتصادی با اصرار و رانت حسین فریدون به ریاست بانک رفاه میرسد. این روزها علی صدقی بخاطر فیش حقوقی معروفش برای همگان شناخته شده است.

همچنین صفدرحسینی نیز با دلیلی مشابه معرف حضور همگان شده است و کسی هم منکر دوستی اش با اسحاق جهانگیری (که از وی با عنوان "دوست خوبم" یاد می‌کند و عکس‌های کوهنوردی مشترکشان را منتشر میکند) نیست.

دو: در هفدهم آذر نود و سه همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد برگزار شد که از قضا آقای جهانگیری و حسین فریدون هم در پشت میز برگزار کنندگان این مراسم نشسته بودند. از جمله سخنان گفته شده در آن مراسم میتوان به این جمله رییس جمهور اشاره کرد که گفته بود " زیر میزی ها تبدیل به رومیزی شده" و از همگان خواسته بود تا با فساد و منشا پیدایش فساد مبارزه کنند و همین جمله هم فردای آن روز به تیتر روزنامه آفتاب تبدیل شد.



سه: برای همایش مذکور، آقای جهانگیری از رهبر انقلاب تقاضای پیامی می کنند. این روزها مرور مجدد این پیام رهبر انقلاب بسیار لازم است: "بسم الله الرّحمن الرّحیم... نفس اهتمام آقایان به امر مبارزه با فساد را تحسین می‌کنم، لکن این سمینار و امثال آن بناست چه معجزه‌ای بکند؟ مگر وضعیت برای شما مسئولان سه قوه روشن نیست؟

با توجه به شرایط مناسب و امیدبخشی که از لحاظ همدلی و هماهنگی و همفکری بین مسئولان امر وجود دارد، چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی‌گیرد که نتیجه را همه بطور ملموس مشاهده کنند. توقع من از آقایان محترم این است که چه با سمینار و چه بدون آن، تصمیمات قاطع و عملی بدون هرگونه ملاحظه‌ای بگیرند و اجرا کنند. موفق باشید"

چهار: امروز همه منتظر اقدام قاطع و عملی و بدون ملاحظه از سوی رییس جمهور برای مبارزه با فسادند و در ابتدا، اقدام لازم برای کسانی که پشت آن میز نشستند و بر خلاف شعار پشت سرشان عمل کردند... حتی اگر برادر رییس جمهور باشد.
Share/Save/Bookmark