توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 42558
پنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی:
دغدغه بیکاری کارگران جدی است/لزوم بررسی مشکلات واحدهای تولیدی
تهران-نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز از مسئولان دولتی انتظار می رود تا ستاد ویژه ای را برای بررسی و حل مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانه های صنعتی راه اندازی کنند.
دغدغه بیکاری کارگران جدی است/لزوم بررسی مشکلات واحدهای تولیدی
به گزارش خط نیوز؛ سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با مهر با اشاره به این نکته که باید ستاد ویژه ای برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در کشور راه اندازی شود، اظهار داشت: امروز کارخانه هایی نظیر آجرثبات و پارس سرام قرچک با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز کارخانه ها و واحدهای تولیدی با سابقه های قابل توجه در معرض تعطیل شدن قرار دارند و باید برای آن فکری اندیشید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:امروز از مسئولان دولتی انتظار می رود تا ستاد ویژه ای را برای بررسی و حل مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانه های صنعتی راه اندازی کنند.

وی با اشاره به این موضوع که امروز دغدغه بیکاری کارگران واحدهای تولیدی بسیار جدی است، اضافه کرد: امروز آنچه مایه نگرانی و ناراحتی است، دغدغه کارگرانی است که با خطر بیکاری و از دست دادن شغل خود مواجه شده اند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که باید زمینه های لازم برای ادامه فعالیت کارگران فراهم شود، گفت: در سایه حمایت از واحدهای تولیدی، کارگران نیز به کار خود ادامه می دهند.

وی متذکر شد: متأسفانه تاکنون پاسخ مثبتی نسبت به دغدغه های خود در حوزه تولید و اشتغال نشنیده ایم و باید مسئولان دولتی در این زمینه تلاش کنند.
Share/Save/Bookmark