توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63195
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۷
حمله موشکی اخیر به پایگاه آمریکایی یک اخطار بود
حمله موشکی اخیر به پایگاه آمریکایی یک اخطار بود
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: در مقابل اقدام تروریستی دولت آمریکا، اقدام اخیر سپاه پاسداران، بیشتر یک اخطار در مقابل جنایت آمریکا بوده تا یک اقدام انتقام‌جویی.

مهدی دادفر در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی با شکلیک ده‌ها فروند موشک که پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم کوبید، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند؛ دوره‌ی بی‌پاسخ ماندن چنین جنایت‌هایی تمام شده است. ما اگر اعتقاد داریم که کشور ما، کشوری اسلامی است که دارای استقلال بوده و اقتدار آن در جهان و منطقه برهمگان آشکار است و تنها کشوری است که مقامات مسئول آن توسط قدرت‌های شرقی و غربی تعیین نمی‌شود و دارای ایدئولوژی خاص خود است، می‌دانیم که ایستادگی و مقاومت در راه این ایدئولوژی هزینه‌هایی هم دارد.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی در مقابل استکبار و استثمار در این دوره هزینه‌ دارد؛ ما نیز پای آن ایستاده‌ایم و هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم. ضمن اینکه اگر این پاسخ داده نمی‌شد، رژیم متجاوز آمریکا بیشتر چشم طمع به ایران می‌دوخت.

وی افزود: ضمن اینکه بعید است آمریکا حماقت کرده و بخواهد واکنشی نسبت به این پاسخ ایران نشان دهد. بدون هیچ نگاه یکطرفه و جانب‌دارانه‌ای می‌توان گفت که عملا در این رویداد فقط امکانات و تجهیزات آمریکایی ها مورد حمله قرار گرفته که بیشتر شبیه یک اخطار بوده است.

دادفر در پایان تاکید کرد: این اخطار در این جهت بود که آمریکایی ها بدانند که دست ما خالی نیست و تاکنون ایران خویشتنداری کرده و رعایت مصلحت مردم و جامعه و آرامش جامعه را در نظر گرفته است؛ وگرنه در مقابل شهادت سردار سلیمانی و تمام کسانی که توسط تروریسم دولتی آمریکا به شهادت رسیدند، پاسخ ایران می توانست شدیدتر از اینها باشد.

به گزارش ایسنا، بامداد چهارشنبه رزمندگان نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی به نام شهید سلیمانی با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم کوبیدند.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark