توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 71015
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲
استاندار کرمانشاه:
معلم‌ها باید مدام خود را به روز کنند
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه معلم‌ها باید با تحولات روز آشنا باشند، گفت: معلم‌ها باید مدام خود را به روز کنند.
معلم‌ها باید مدام خود را به روز کنند
محمدطیب صحرایی، عصر روز(۱۸ اردیبهشت) در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمانشاه، با تبریک روز معلم به همه فرهنگیان، گفت: شرایط آتی استان مرهون تلاش‌های امروز معلم‌ها است.

وی با بیان اینکه معلم‌ها برای موفقیت باید مدام خود را به روز کنند، گفت: معلمان توانمند و روشنفکر معلمانی هستند که به تحولات زمانه خود اشراف داشته باشند.

استاندار کرمانشاه اشاره ای هم به تحولات این روزهای جهان داشت و گفت: معلم ها باید تحولات روز دنیا را درک کنند و دانش آموزان را در جریان این تحولات بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دنیا وارد یک جابجایی تمدنی شده و در این جابجایی ایران جایگاه مهمی خواهد داشت، ادامه داد: ایران در جریان عملیات وعده صادق اقتدار خود را به رخ جهانیان کشید، البته قدرت ایران نه به موشک هایش، بلکه به انسانهایی است که این موشک‌ها را ساخته اند.

صحرایی در ادامه با بیان اینکه هدفگذاری شده در دو سال آتی ۵۰ درصد مدارس متوسطه دوم به سمت مهارت آموزی بروند، گفت: در این صورت گشایشی را در اشتغال استان شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: شاید اگر از سال‌های قبل مدارس متوسطه دوم به سمت مهارت آموزی رفته بودند، امروز مشکلات کمتری در حوزه اشتغال در استان داشتیم.

وی با بیان اینکه در ۲۰ سال گذشته وضعیت اشتغال استان خوب نبوده است، گفت: باید واقع بین باشیم و برای بهبود جایگاه استان در زمینه اشتغال مجدانه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در جهت تسریع در حل مشکل اشتغال استان درخواستی را برای تشکیل یک کارگروه ویژه برای چند استان دارای آمار بالای بیکاری به رئیس جمهور دادم که با موافقت ایشان همراه شد، افزود: همین امروز دبیرخانه این کارگروه را در استان تشکیل دادیم که امیدواریم پیگیری این درخواست زمینه ساز تندتر شدن روند کاهش بیکاری در استان باشد.
Share/Save/Bookmark