توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65770
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۲
دستگیری عامل شهادت رییس پلیس آگاهی "اسلام‎آبادغرب" در ترکیه
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عامل اصلی شهادت سرگرد "کوروش حاجی مرادی" رئیس پلیس آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب در شهر "دنیزلی" ترکیه توسط پلیس اینترپل خبر داد.
دستگیری عامل شهادت رییس پلیس آگاهی "اسلام‎آبادغرب" در ترکیه
سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: شهید حاجی مرادی شامگاه پنجم خرداد سال گذشته مصادف با شب قدر و شهادت حضرت علی(ع)، حین گشت زنی با اشرار مسلح درگیر و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: به دنبال این حادثه تحقیقات گسترده و همه جانبه ای برای شناسایی عاملان شهادت سرگرد حاجی مرادی آغاز و کارآگاهان پلیس آگاهی استان طی چند مرحله موفق به دستگیری چهار نفر از این افراد شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حالی که تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی عامل اصلی شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب ادامه داشت، کارآگاهان با ردیابی‌های تخصصی متوجه شدند این شخص به صورت غیرقانونی از کشور خارج و در شهر "دنیزلی" ترکیه زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرده است.

جاویدان افزود: پس از حصول اطمینان از حضور عامل اصلی شهادت شهید حاجی مرادی در "دنیزلی" ترکیه، هماهنگی های لازم با پلیس اینترپل به عمل آمد و ماموران پلیس ترکیه پس از شناسایی مخفیگاه وی، در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه مقدمات انتقال وی به کشور در حال انجام است، گفت: مجرمان و قاتلان از نگاه تیزبین پلیس در امان نبوده و دیر یا زود تسلیم قانون شده و به سزای عملشان می رسند.
Share/Save/Bookmark