توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 61567
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی:
لایحه مالیات بر درآمدهای بادآورده درصورت تصویب در اقتصاد کشور تاثیر مثبت دارد
لایحه مالیات بر درآمدهای بادآورده درصورت تصویب در اقتصاد کشور تاثیر مثبت دارد
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: لایحه مالیات بر درآمدهای بادآورده که گفته شده قرار است به مجلس داده شود، بسیار خوب است و در صورت تصویب و اجرایی شدن می‌تواند اثرگذاری خود را بر اقتصاد کشور داشته باشد.

امیر خجسته در گفت‌وگو با ایسنا درباره لایحه مالیات بر درآمدهای بادآورده که قرار است به مجلس داده شود، بیان کرد: بخش های مختلفی در کشور داریم که از زیر ذره بین مالیات خارج هستند و مالیات برای آنان وضع نشده است نظیر منازل خالی که در کلانشهرها وجود دارند. بنابراین لایحه مالیات بر درآمدهای بادآورده بسیار خوب است و در صورت تصویب و اجرایی شدن می تواند اثرگذاری خود را بر اقتصاد کشور داشته باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه باید در این لایحه به فرار مالیاتی نیز توجه شود، تصریح کرد: امروز ما قریب به ۵۰ هزار میلیارد تومان در کشور فرار مالیاتی داریم که باید جلوی آن ایستاد. این افراد با زور و قدرت و ثروت از دادن مالیات می گریزند که باید در مقابل آنان ایستاد.

خجسته در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر در خصوص معافیت های مالیاتی باید حقوق مردم رعایت شود. فردی که چندین ماشین و چندین منزل دارد باید مالیات پرداخت کند. امروز چندین هزار خانه در تهران خالی است که باید با مالیات ساماندهی شود و باید همه این موارد در لایحه دیده شود.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در پایان تاکید کرد: باید با سنجیدن همه جوانب و بدون اغماض لایحه مالیات بر درآمدهای بادآورده تنظیم و به مجلس داده شود.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark