توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63925
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶
استاندار کرمانشاه:
تشکیل مجلس قوی حاصل مشارکت گسترده مردم است
تشکیل مجلس قوی حاصل مشارکت گسترده مردم است
استاندار کرمانشاه با اشاره همدلی و همراهی ایجاد شده برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: تشکیل مجلس قوی حاصل نقش آفرینی پویا و مشارکت گسترده مردم است.

هوشنگ بازوند در نشست ستاد انتخابات شهرستان گیلانغرب، خاطرنشان کرد: یکی از یادگارهای ارزشمند امام(ره) احترام به رأی مردم است و به یقین، مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رأی اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

بازوند افزود: همه دست اندرکاران انتخابات با رویکرد بی طرفی در صیانت از رأی مردم کوشا و اهتمام جدی خواهند داشت و براساس فرمایش مقام معظم رهبری امانتدار رأی مردم به عنوان حق الناس خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات نشانه اقتدار و عظمت کشور است، از تلاش های صورت گرفته توسط سازمان های مردم نهاد، احزاب و تشکل های خودجوش مردمی برای جلب مشارکت بیشتر قدردانی کرد و افزود: مردم مومن و ولایتمدار کرمانشاه علی رغم وجود مشکلات اقتصادی به وظیفه و تکلیف خود برای عزت ایران اسلامی مثل همیشه عمل خواهند کرد و در انتخاباتی باشکوه صحنه‌ای از اقتدار نظام را دشمنان نشان خواهند داد که به یقین سبب یأس و ناامیدی دشمن می‌شود.

مقام ارشد استان یادآور شد: رعایت اصول بی طرفی و قانونمنداری از سوی فرمانداران و عوامل اجرایی، بازرسین و هیأت نطارت به عنوان یک امر مهم در جلب اعتماد مردم همواره مدنظر بوده و در این مسیر از تمام ظرفیت های موجود در برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند استفاده خواهیم کرد.

بازوند افزود: رأی مردم ملاک و تعیین کننده انتخابات است و در تاریخ انقلاب اسلامی با برگزاری 37 انتخابات ثابت شده که مردم در تعیین سرنوشت خود در پرتو دموکراسی و مردم سالاری دینی نقشی مهم و اثرگذار دارند.

استاندار کرمانشاه با ابراز امیدواری نسبت به حضور پررنگ مردم استان کرمانشاه در پای صندوق های رأی در روز دوم اسفند، افزود: امیدواریم با تلاش و پیگیری انجام شده و فضای رقابتی ایجاد شده در استان شاهد حضور گسترده ای در پای صندوق های رأی باشیم.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark