توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65563
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰
اجتماع عزاداران فاطمی در کرمانشاه برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری اجتماع عزاداران فاطمی به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در کرمانشاه خبر داد.
اجتماع عزاداران فاطمی در کرمانشاه برگزار می‌شود
عباس سروری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اجتماع عزاداران فاطمی، ساعت 10 صبح فردا (28 دی) همزمان با سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه آغاز خواهد شد.

وی سخنرانی و مداحی را از برنامه های اجتماع عزاداران فاطمی در کرمانشاه عنوان کرد و افزود: این مراسم برای مقابله با شیوع کرونا با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ر ادامه رویکرد برنامه‌های ایام فاطمیه امسال را استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی عنوان کرد و افزود: تلاش کرده ایم تا با تدارک برگزاری نشست‌های هم اندیشی، سخنرانی‌های مذهبی و ... و انتشار آن در فضای مجازی زمینه‌های آشنایی جامعه با شخصیت بانوی بزرگ اسلام فراهم شود.

سروری سپس فلسفه عزاداری‌های فاطمی را شناخت بیشتر حضرت زهرا(س) عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری عزاداری‌های فاطمی بتواند نقش مهمی در شناخت بیشتر افراد و به ویژه جوانان از شخصیت حضرت زهرا(س) و الگوپذیری از سبک زندگی ایشان داشته باشد.

سروری ادامه داد: با تاسی از منش و سبک زندگی حضرت زهرا(س) می‌توان به زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت دست یافت.
Share/Save/Bookmark