توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63781
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹
مدیر بهزیستی کرمانشاه عنوان کرد:
ثبت ۳۸۴ پرونده در سامانه ارمغان برای دریافت حق پرستاری
مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه گفت: تاکنون ۳۸۴ پرونده واجد شرایط دریافت حق پرستاری خانواده محور در سامانه ارمغان به ثبت رسیده است.
ثبت ۳۸۴ پرونده در سامانه ارمغان برای دریافت حق پرستاری
صفدر مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرونده مددجویان جسمی - حرکتی، ذهنی، اعصاب و روان و سالمندان دارای کد معلولیت شدید و خیلی شدید تحت پوشش این اداره در سامانه ارمغان به منظور دریافت حق پرستاری ثبت شده است.

مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه افزود: تاکنون ۳۸۴ پرونده پشت نوبت واجد شرایط دریافت حق پرستاری خانواده محور در سامانه ارمغان به ثبت رسیده است.

این مسئول با اشاره به فصل سرما و برودت هوا بیان داشت: سرپناه‌های شبانه تحت نظارت بهزیستی واقع در خیابان اربابی - روبروی مدرسه شهید زنگنه با شماره تماس ۰۹۱۸۸۸۸۳۰۷۹ ویژه آقایان و دیگری واقع در خیابان آقاجان - کوچه اول سمت راست با شماره تماس ۰۹۱۸۸۳۰۳۸۲۴ ویژه بانوان از ساعت ۱۷ لغایت ۸ صبح روز بعد آماده پذیرش و ارائه خدمت به این افراد است.

مظفری تصریح کرد: گشت‌های سیار نسبت به رصد و ساماندهی موارد شناسایی شده اقدام می‌کنند اما ممکن است در معابر فرعی افراد بی‌خانمان وجود داشته باشند لذا تقاضا می‌شود همشهریان در صورت مشاهده، آدرس سرپناه‌های بهزیستی را در اختیار این افراد قرار دهند.

وی در ادامه از دریافت ۷۹۵۲ تماس از طریق سامانه ۱۲۳ اورژانس اجتماعی طی ۹ ماهه امسال در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: از مجموع ۷۹۵۲ مورد تماس دریافت شده، بالاترین آمار مداخلات تخصصی مربوط به کودک آزاری بوده است.

وی با اشاره به مداخلات اورژانس اجتماعی در زمینه اختلافات خانوادگی حاد، کودک آزاری، همسر آزاری، والد آزاری، طلاق، خودکشی، کودکان کار و خیابان و … بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر کدام از این موارد موضوع را به سامانه ۱۲۳ گزارش داده تا در اسرع وقت مداخلات تخصصی لازم توسط تیم خدمات سیار بهزیستی صورت گیرد.
Share/Save/Bookmark