توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 42659
سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶
جزئیات مراسم تشییع و ختم مرحوم علی دادمان
خانواده شهید دادمان در اطلاعیه ای از مراسم تشییع و ختم مرحوم علی‌دادمان خبر داد.
جزئیات مراسم تشییع و ختم مرحوم علی دادمان
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، در پی درگذشت علی دادمان فرزند شهید دادمان وزیر راه و ترابری دوران اصلاحات، خانواده شهید دادمان اطلاعیه ای را صادر کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
سوره مبارکه بقره - 156

با قلبی آکنده از اندوه و باطنی امیدوار به فضل پروردگار درگذشت کربلایی علی دادمان، فرزند برومند شهید رحمان دادمان را به اطلاع کلیه دوستان و عزیزان می رساند.

خادم الحسین علی دادمان مدت ها با بیماری سخت و طاقت فرسای نوع نادری از سرطان دست به گریبان بود که سرانجام در صبحگاه بیست و یکم ماه رمضان الکریم و همزمان با شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار شهدا رفت.

ضمن تشکر از کلیه خواهران و برادرانی که در این روزهای سخت ما را تنها نگذاشتند به اطلاع می رساند مراسم تشییع پیکر پاک آن مرحوم روز سه شنبه هشتم تیرماه، مصادف با بیست و دوم رمضان الکریم راس ساعت نه صبح از "حسینیه شاه حسینی" به آدرس خیابان باهنر(نیاوران)، خیابان منظریه یک، خیابان منظریه به سمت امام زاده علی اکبر(ع) در چیذر برگزار می شود.

همچنین مراسم وداع با پیکر مرحوم، ساعت بیست و سه دوشنبه هفتم تیرماه، مصادف با بیست و یکم رمضان الکریم در حسینیه بیت النور، واقع در نازی آباد، خیابان مدائن برگزار می شود.

همچنین به اطلاع عموم می رساند مراسم سوم آن مرحوم روز پنجشنبه دهم تیرماه، مصادف با بیست و پنجم ماه رمضان الکریم از ساعت هفده تا هجده و سی در مسجد الرسول، واقع در میدان شهید طهرانی مقدم(کاج) سعادت آباد برگزار می شود.

مراسم هفتمین شب خاکسپاری مرحوم نیز روز یکشنبه سیزدهم تیرماه، مصادف با بیست و هشتم رمضان الکریم از ساعت هجده الی نوزده و سی در مسجد نور میدان فاطمی برگزار خواهد شد.

با تشکر و احترام
بیت شهید دادمان»
Share/Save/Bookmark