توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 44648
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴
سه مسئول اصلی را به دلیل بازنشستگی از دست دادیم
پریچهره: شنیده‌ام استعلام نامزدهای ریاست تمام شده اما کتباً اعلام نشده است/ از نتایج رکابزنان امید تقریباً راضی هستیم
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: استعلام نامزدهای ریاست فدراسیون هنوز کتباً اعلام نشده، اما شنیده‌ام که کار استعلام‌ها انجام شده است.
پریچهره: شنیده‌ام استعلام نامزدهای ریاست تمام شده اما کتباً اعلام نشده است/ از نتایج رکابزنان امید تقریباً راضی هستیم
به گزارش خط نیوز؛ نصرالله پریچهره در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت فدراسیون متبوعش اظهار داشت: در همین مدت کوتاهی که من به فدراسیون دوچرخه‌سواری آمده‌ام، سه اعزام به کشورهای هند، تایلند و قطر در قالب رقابت‌های کاپ آسیا و قهرمانی جاده جهان داشتیم. برای این اعزام‌ها اردوهایی در جزیره کیش و تهران برگزار شد تا خوشبختانه رکابزنان در کاپ آسیایی موفق به کسب مدال‌های خوش‌رنگی نیز شدند.

وی با اشاره به مسابقات قهرمانی جهان در قطر ادامه داد: با تصمیمی که در فدراسیون گرفتیم، مقرر شد که تیم بزرگسالان اعزام نشود و نفرات جوان و امید را راهی قطر کنیم. از نتایجی که در این مسابقات، نسبتاً راضی هستیم. محمد گنج‌خانلو در حالی در رده 23 قرار گرفت که نماینده ایران در دوره قبلی در رده 123 ایستاده بود. مهدی رجبی نیز هفتم بود، اما به یکباره از نفرات جلوتر جا ماند. این نتایج در حالی بود که همین‌ اتفاقات را نیز پیش‌بینی نمی‌کردیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره استعلام از نامزدهای ریاست فدراسیون گفت: شنیده‌ام که کار استعلام‌ها انجام شده، اما هنوز کتباً چیزی به ما اعلام نشده است. تلاش من بر آن بوده که فضای فدراسیون و جو انتخابات آرام باشد.

پریچهره درباره زمان انتخابات نیز عنوان کرد: اساسنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری که چند سال قبل به تایید رسیده و مشکلی از بابت برگزاری انتخابات نیست، با این وجود هنوز زمان برگزاری آن از سوی وزارت ورزش مشخص نشده است.

وی در خصوص موضوع بازنشستگی دبیر فدراسیون و کنار گذاشته شدن خالقی گفت: دو ماه پیش از حضور من در فدراسیون، نامه‌ای ارسال و در این باره توضیحاتی داده شده بود. با توجه به اینکه تا اول مهر ماه باید بازنشسته‌ها را تعیین تکلیف می کردیم، بنابراین هشت نفر را معرفی کردیم که دبیر، خزانه‌دار و رئیس کمیته امور استان‌ها جزو آنها بودند.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: مدارک مربوط به ایثارگری را به وزارت ورزش داده‌ایم تا اگه مشکل بازگشت آنها با استفاده از این مدارک حل شود، این اتفاق صورت بگیرد.

پریچهره در پایان گفت: برای پست سرپرست دبیری صحبت‌هایی شده است. در واقع کسی انتخاب شود که علاوه بر کار فدراسوین، بتواند کار مربوط به برگزاری مجمع را نیز انجام بدهد. گزینه‌هایی داریم، اما سعی می کنیم بدون عجله انتخاب کنیم تا دقت بیشتری در این کار باشد.
Share/Save/Bookmark