توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65168
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۸
استقلال در چه شرایطی از گروه خود صعود می کند؟
آبی‌های پایتخت باید بتوانند الاهلی عربستان را شکست دهند تا راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان شوند.
استقلال در چه شرایطی از گروه خود صعود می کند؟
به گزارش ایسنا، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم استقلال ایران و الشرطه عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک پایان یافت تا تکلیف تیم صعود کننده جدول گروه A رقابت‌ها به هفته آخر کشیده شود.

به این ترتیب تک بازی الاهلی عربستان برابر استقلال ایران تکلیف تیم صعود کننده این گروه به مرحله بعدی را مشخص می کند. تیم الاهلی با کسب ۶ امتیاز صعود به دور بعدی را مسجل کرده است.

جدول گروه قبل از تنها بازی باقی‌مانده

بازی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
الاهلی عربستان ۳ ۴ ۳ ۱ ۶
الشرطه عراق ۴ ۴ ۴ ۰ ۵
استقلال ایران ۳ ۳ ۴ ۱- ۲
استقلال در صورت شکست و تساوی برابر الاهلی عربستان حذف خواهد شد و شانسی نخواهد داشت. استقلال تنها در صورت پیروزی برابر الاهلی می‌تواند به دور بعدی صعود کند. درصورت پیروزی یک بر صفر آمار تفاضل و گل زده و خورده استقلال و الشرطه برابر خواهد شد. با این حال با توجه به یک اخراجی که تیم الشرطه برابر الاهلی عربستان داشته است، تیم ایرانی در صورتی که در بازی آخر اخراجی ندهد می‌تواند به مرحله بعد راه یابد.

هم‌چنین در صورتی که استقلال با اختلاف یک گل با بیش از یک گل زده (۲-۱/ ۳-۱/ ...) الاهلی را شکست دهد می‌تواند به مرحله بعد برسد.

صعود الاهلی به عنوان تیم نخست این گروه قطعی است و استقلال در صورت صعود باید در مرحله بعد به دیدار الهلال عربستان مدافع عنوان قهرمانی برود.

استقلال در بازی آخر آرش رضاوند را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.
Share/Save/Bookmark