توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65997
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵
هاشمی: شهر را با وجود تورم بالا اداره کردیم
با وجود آنکه مدیریت شهری در این دوره با بحران‌های جدی اقتصادی و تورم بالای کشور و کرونا مواجه شد اما شهر را به خوبی اداره کردیم.
هاشمی: شهر را با وجود تورم بالا اداره کردیم
به گزارش خط نيوز به نقل از مهر، محسن هاشمی در جلسه صبح امروز شورای شهر در سخنان ابتدایی خود گفت: یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه پانزدهم خرداد را گرامی می‌داریم.

رئیس شورای شهر افزود: در آستانه ششمین دوره انتخابات شورای شهر قرار داریم و متأسفانه انتخابات شوراها، تحت‌الشعاع حواشی انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته است. امیدواریم پس از تعطیلات، فهرست نهایی کاندیدای شورای شهر اعلام شود و تعداد دیگری از کاندیداها که صلاحیت آنها در انتخابات تاکنون تأیید نشده توسط هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، مورد تأیید قرار بگیرند.

هاشمی تصریح کرد: با وجود تخریب‌ها و فضاسازی های منفی در رسانه ملی، رسانه‌های رسمی و ارتش سایبری، عملکرد مدیریت شهری در دوره پنجم قابل دفاع بوده است و توانسته‌ایم شهر تهران را با یک سوم هزینه سابق اداره کنیم.

وی عنوان کرد: شفافیت، تکثر فرهنگی و اجتماعی، عدم قانون فروشی و صیانت از باغات و محیط زیست و مناسب سازی شهری از دستاوردهای غیرقابل انکار این دوره مدیریت شهری است. امیدوارم کاندیداهای اصلاح طلب چه از اعضای فعلی شورا و چه از جوانان اصلاح طلب بتوانند در فضای انتخاباتی کارنامه عملکرد شورای پنجم را به افکار عمومی بصورت منسجم ارائه کنند.

رئیس شورای شهر ابراز داشت: با وجود آنکه مدیریت شهری در این دوره با بحران‌های جدی اقتصادی و تورم بالای کشور و کرونا مواجه شد اما توانست بخشی قابل توجهی از برنامه‌های خود را اجرایی کند و مدیریت شهری را از فضای شهر فروشی و مگا پروژه‌های تبلیغاتی به سوی انسان محوری و محله محوری سوق دهد.

هاشمی افزود: در این دوره اختلالی در مدیریت شهری ایجاد نشد و خدمات شهری با وجود کرونا، بارندگی‌ها و سوانح ارائه شد. ایمنی افزایش یافت و افزایش بی رویه رانت و فساد در شهرداری با تصویب قوانین و سخت گیری در اجرا تا حدی زیادی تضعیف و کنترل شد.

وی تاکید کرد: امیدوارم رسانه ملی و رسانه‌های رسمی، کارنامه مدیریت شهری را بصورت بی‌طرفانه و کارشناسی به بحث و نقد بگذارند تا افکار عمومی نتیجه مشارکت پرشور و بی سابقه دوره پنجم را البته نه در حد مطالبات عمومی بلکه در سطح مقدورات اجرایی مشاهده کنند.
Share/Save/Bookmark