توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 44215
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲
زنگ خطر برای کی‌روش و شاگردانش
تیم ملی ازبکستان با آماری عجیب در هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف تیم ملی ایران می‌آید.
زنگ خطر برای کی‌روش و شاگردانش
به گزارش خط نیوز به نقل از فارس، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان 15 مهرماه سال جاری از هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در تاشکند به مصاف هم خواهند رفت.

بر همین اساس تیم ملی ازبکستان با آماری عجیب در هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم ملی ایران می‌آید.

تیم ملی ازبکستان طی یک سال گذشته و از سپتامبر پارسال تا امسال در 13 رقابت رسمی و دوستانه مقابل حریفانش به میدان رفته که ماحصل این 13 رقابت، 12 پیروزی و فقط یک شکست بوده است.

ازبک‌ها در این مدت 9 دیدار از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی از دورهای دوم و سوم را برگزار کرده و در 4 دیدار دوستانه نیز به میدان رفته‌اند.


ازبکستان در دور دوم مقدماتی جام جهانی 2018 با 7 پیروزی و یک شکست با اقتدار راهی مرحله بعدی شد و در دور سوم نیز تا اینجای کار 6 امتیاز از 2 دیدار خود در این مرحله را کسب کرده است.

شاگردان بابایان در یک سال گذشته فقط در دیدار تدارکاتی مقابل کانادا بازی را واگذار کرده و در دیدار مقابل تیم‌های مانند یمن (2 بازی)، فیلیپین (2 بازی)، بحرین (2 بازی)، کره‌شمالی، سوریه و قطر در مقدماتی جام جهانی روسیه در دور و مقابل تیم‌های لبنان، عراق و بورکینافاسو به برتری دست پیدا کرده است.

با این حال اگرچه بیشتر رقیبان ازبکستان از تیم‌های درجه چندم فوتبال آسیا و جهان محسوب می‌شوند اما حفظ روند مطلوب و مناسب این تیم آسیای میانه می‌تواند از حالا زنگ خطر را برای تیم ملی ایران و کادرفنی این تیم به صدا دربیاورد.
Share/Save/Bookmark