توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 43090
دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹
قوچان‌نژاد: وضعیتم مناسب است اما باید بهتر شوم/ هماهنگی ما ریشه‌دار نیست
ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین هلند وضعیتش را مطلوب توصیف کرد اما گفت که باید شرایط بهتری پیدا کند.
قوچان‌نژاد: وضعیتم مناسب است اما باید بهتر شوم/ هماهنگی ما ریشه‌دار نیست
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، رضا قوچان‌نژاد، مهاجم تیم هیرنوین که با گرفتن یک ضربه پنالتی و دادن پاس گل ستاره تیمش در بازی تدارکاتی برابر تیم گنچلربیرلیغی ترکیه بود، اظهار داشت: حریف بسیار تدافعی بازی کرد و سیستمی خاص خود را داشت. بازی در چنین شرایطی برای ما تجربه خوبی بود. به‌طور کلی می‌توانیم از نتیجه بازی راضی باشیم.

قوچان‌نژاد در خصوص نقش خود در پیروزی برابر حریف ترکیه‌ای و همکاری‌اش با سام لارسون، دیگر مهاجم تیم هیرنوین هم گفت: ما با همین اهداف می‌خواهیم بازی کنیم. سام پایین‌تر از من بازی می‌کند و سپس به‌دنبال موقعیت برای فرار و ایجاد فرصت گلزنی است. ما می‌توانیم یکدیگر را دوست داشته باشیم، اما هماهنگی ما هنوز ریشه‌دار نیست.

مهاجم ایرانی تیم هیرنوین هلند به‌خاطر مصدومیت در پنج ماه اخیر چهارمین بازی خود را برابر حریف ترکیه‌ای انجام داد. وی در این رابطه اظهار داشت: هنوز کمبود ریتم دارم، اما من مصمم هستم برای رسیدن به اهدافم و به‌دست آوردن توپی که از دست می‌دهم. وضعیتم مناسب است، اما باید بهتر شوم.

تیم هیرنوین هلند در آخرین بازی تدارکاتی پیش‌فصل خود شنبه هفته آینده میزبان تیم رئال سوسیداد اسپانیاست و در اولین بازی فصل جدید اردویژه هلند 17 مرداد ماه سال جاری میهمان یاران جهانبخش خواهد بود.
Share/Save/Bookmark