توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65771
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۲
فروش مرغ بالاتر از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تخلف است/ گرانفروشی را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهید
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: براساس آنالیز قیمت گوشت مرغ، فروش هر کیلو مرغ گرم بیش از 20 هزار و 400 تومان تخلف محسوب می‌شود.
فروش مرغ بالاتر از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تخلف است/ گرانفروشی را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهید
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جمعی از مردم با ارسال درخواستی به سامانه فارس من بیان کردند: قیمت درج شده بر روی پاکت مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ است اما فروشنده، مرغ را به قیمت ۲۴ الی ۲۷ هزار تومان به فروش می‌رساند، اعتراض هم می‌شود، می‌گویند ۲۵ هزار فاکتور خرید دارم، سود نمی‌کنم، لطفا اکیپ‌های نظارتی به قیمت فروش مرغ در خرده‌فروشی‌های نظارت کنند.

این درخواست از سوی فارس مورد پیگیری قرار گرفت؛ محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه رصد مراکز عرضه مرغ در اولویت برنامه‌های بازرسان سازمان صمت است، اظهار داشت: با همکاری تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام به‌ طور مستمر حلقه‌های زنجیره تولید، تأمین و عرضه مرغ رصد و پایش می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با متخلفان عرضه مرغ در سطح عمده‌فروشی و خرده‌‌فروشی بدون هیچ مماشاتی برخورد می‌شود، افزود: براساس آنالیز قیمت گوشت مرغ، فروش هر کیلو مرغ گرم بیش از 20 هزار و 400 تومان تخلف محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: بی‌مبالاتی و بی‌نظمی در تولید، تأمین و توزیع مرغ به‌هیچ‌عنوان پذیرفتنی نیست و برخورد قانونی نیز در صورت مواجهه با تخلفات آن صورت می‌گیرد و نظارت بر عرضه مرغ باقیمت تعیین‌شده تشدید خواهد یافت.

دارابی در پایان با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با جهاد کشاورزی جهت نظارت بر تولیدکنندگان صورت گرفته است، گفت: مردم درصورت مواجهه با گران‌فروشی می‌توانند مراتب را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.
Share/Save/Bookmark