توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 50371
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹
مقصودی: روحانی اگر صدای مردم را می‌شنید، ربیعی را مجبور به استعفا می‌کرد
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر جناب رئیس‌جمهور پیام نمایندگان و مردم را می‌شنید، ربیعی را مانند فانی، مجبور به استعفا می‌کرد.
مقصودی: روحانی اگر صدای مردم را می‌شنید، ربیعی را مجبور به استعفا می‌کرد
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، امروز (سه‌شنبه 22 اسفند) در صحن علنی پارلمان و در جریان برگزاری جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن موافقت با این استیضاح گفت: جناب آقای ربیعی! اوضاع و احوال وزارت کار امروز بیمار و تعطیل است. امروز وزیری که با لایه‌های جامعه به‌خصوص صاحبان انقلاب، کارگران، روستاییان، عشایر و قالیبافان، زنان بی‌سرپرست و بازنشستگان سروکار دارد، فردی به‌نام علی ربیعی است. اوضاع و احوال این صاحبان اصلی انقلاب خوب نیست.

نماینده مردم سبزوار در مجلس، تصریح کرد: نمایندگان در مجلس دهم مصوب کردند که روستاییانی که سن آنها به 70 سال رسیده و 10 سال پول بیمه داده‌اند، بازنشسته شوند. جناب آقای ربیعی، شما از تیرماه سال 96 یک روستایی را بازنشسته نکردید، هر بار و هر زمان که با جنابعالی جلسه گذاشتیم، فرمودید "آقای نوبخت پول نمی‌دهد". ما شما را به‌عنوان وزیر کار انتخاب کردیم که چه کنید؛ لابی‌گری برای گرفتن پول برای بیمه بازنشستگان، نه لابی‌گری برای ماندن چند صباحی بیشتر بر قدرت.

مقصودی خطاب به نمایندگان و وزیر کار گفت: اوضاع و احوال این وزارتخانه را نگاه کنید، اگر پیام تحصن بازنشستگان و صدای کارگران فولاد را می‌شنیدیم، قطعاً اغتشاشات اخیر پیش نمی‌آمد.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم به‌دنبال اصلاحات برویم، اگر جناب رئیس‌جمهور پیام نمایندگان و پیام مردم را می‌شنید، قطعاً آقای ربیعی را مانند آقای فانی مجبور به استعفا می‌کرد اما صدای آنها را نشنیدیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس، خطاب به نمایندگان گفت: بیایید برای اصلاحات واقعی، برای شنیدن صدای اعتراض مردم، همگی به رفتن آقای ربیعی نظر مثبت دهیم.
Share/Save/Bookmark