توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 43776
سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳
معاون اول رئیس‌‌جمهور در قزوین مطرح کرد
تمایل روسیه برای مصرف کالاهای ایرانی/رفع بیکاری و تأمین رفاه مردم در اولویت‌ دولت
معاون اول رئیس‌‌جمهور برطرف کردن مشکلات اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی مردم، رفع بیکاری و تأمین رفاه مردم را از اولویت‌های دولت عنوان کرد و گفت: روسیه بازار بزرگی داشته و نسبت به مصرف کالاهای ایرانی و تعامل با ایران تمایل دارد.
تمایل روسیه برای مصرف کالاهای ایرانی/رفع بیکاری و تأمین رفاه مردم در اولویت‌ دولت
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، اسحاق جهانگیری صبح امروز در حاشیه افتتاح بزرگترین کارخانه جوجه‌کشی خاورمیانه در شهرستان ‌آبیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر شرایط اقتصادی برای واحدهای دولتی و بخش خصوصی یکسان بوده و بساط تبعیض بین این 2 نهاد در بخش اقتصادی باید برچیده شود.

وی بیان کرد: روسیه بازار بزرگی داشته و نسبت به مصرف کالاهای ایرانی و تعامل با ایران تمایل دارد بر همین راستا تولیدکنندگان داخلی بر حسب تولیدات با کیفیت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و صادرات به کشورهای خارجی را افزایش دهند.

معاون اول رئیس‌ جمهور با بیان این مطلب که پیشرفت و آبادانی کشور از آرمان‌های امام (ره) بوده خاطرنشان کرد: همه مدیران و مسئولان در سراسر کشور باید نسبت به توسعه و پیشرفت کشور اقدام کرده و در جهت تحقق آرمان‌های امام و انقلاب گام بردارند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت تولید تخم‌مرغ در سطح کشور 930 هزار تن بوده که مصرف سرانه برای هر فرد در دنیا 9.5 کیلوگرم و در کشور 11.5 کیلوگرم است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه واحدهای تولیدی مرغ و تخم‌مرغ عنوان کرد: مدیران باید در جهت فراهم کردن بستر تولید در سطح جامعه اقدام کرده و نیاز کشورهای منطقه به مرغ و تخم‌مرغ تولیدی ایران را مدنظر قرار دهند.

معاون اول رئیس‌جمهور برطرف کردن مشکلات اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی مردم، رفع بیکاری و تأمین رفاه مردم کشور را از اولویت‌های دولت عنوان کرد.
Share/Save/Bookmark