توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63602
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱
جمع‌آوری 24 میلیارد تومان زکات در استان
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه: 69 هزار نیازمند از برکات زکات بهره‌مند شدند
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه: 69 هزار نیازمند از برکات زکات بهره‌مند شدند
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از جمع آوری بیش از ۲۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان زکات از مودیان کرمانشاهی در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: بیش از 69 هزار نفر در استان از برکات زکات بهره مند شدند.

محسن رخصی گفت: زکات واجب جمع آوری شده از مودیان به منظور رفع فقر و ساخت و تعمیر پروژه های عمرانی عام المنفعه هزینه می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، رخصی با اشاره به جمع آوری بیش از 24 میلیارد و 150 میلیون تومان زکات در سال جاری اظهار کرد: از این میزان ۱۹ میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومان به منظور رفع فقر و محرومیت هزینه شده است.

وی تاکید کرد: حدود ۶۹ هزار نیازمند در استان به منظور تامین هزینه های درمانی، کمک به تحصیل، ساخت و تعمیر مسکن، آزادی زندانیان غیرعمد و... از برکات زکات بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین بیش از سه میلیارد و ۴۴۸ میلیون تومان از زکات جمع آوری شده به منظور تعمیر و ساخت ۸۹ پروژه عمرانی عام المنفعه هزینه شده است.

رخصی بیان کرد: احداث مسجد، حسینیه ،خانه عالم و غسالخانه بخشی از پروژه های است که از محل زکات جمع آوری شده برای استفاده عموم مردم ساخته شده است.
Share/Save/Bookmark