توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 44612
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲
مرگ مرموز ۲ مرد و یک زن در تهران
رازگشایی درخصوص مرگ اسرارآمیز ۲مرد و یک زن در پایتخت، از سوی تیم جنایی شروع شده است.
به گزارش خط نیوز به نقل از روزنامه همشهری: رازگشایی درخصوص مرگ اسرارآمیز ۲مرد و یک زن در پایتخت، از سوی تیم جنایی شروع شده است.

گزارش نخستين مرگ مرموز عصر پنجشنبه 22مهر‌ماه در اختيار مأموران كلانتري تهرانپارس قرار گرفت. قرباني مرد 43ساله‌اي بود كه داخل حمام حلق‌آويز شده و جان باخته بود. پدر قرباني نخستين كسي بود كه با جسد او روبه‌رو شده بود. وي به مأموران گفت: ساعتي قبل‌تر براي خريد از خانه بيرون رفتم و وقتي برگشتم هرچه زنگ زدم كسي در را باز نكرد. درصورتي كه پسرم درخانه بود.

همين شد كه قفل را شكستم و وارد خانه شدم اما با صحنه عجيبي روبه‌رو شدم. همه جا به‌هم ريخته و شيشه پنجره‌ها شكسته بود. هرچه پسرم را صدا كردم پاسخ نداد تا اينكه به جست‌و‌جو در خانه پرداختم و جسد حلق آويز شده پسرم را در حمام خانه ديدم. وي ادامه داد: پسرم مدتي قبل با زن جواني آشنا شده و با هم اختلاف داشتند. اين اواخر به‌شدت پرخاشگري مي‌كرد تا جايي كه مي‌خواستم او را براي درمان نزد روانپزشك ببرم. حالا نمي‌دانم دست به‌خودكشي زده و يا به قتل رسيده است.

به گزارش همشهري، با دستور قاضي سيدسجاد منافي‌آذر، جسد مقتول به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات براي كشف معماي مرگ مرموز اين جوان ادامه دارد.

مرگ مرد تنها

دومين حادثه، صبح جمعه 23مهرماه رخ داد و قرباني مرد ميانسالي بود كه پس از طلاق از همسرش به تنهايي زندگي مي‌كرد. خواهر وي كه از غيبت او نگران شده بود از برادرزاده‌اش خواست تا به خانه برادرتنهايش برود تا به او سري بزند. پسر جوان وقتي به خانه عمويش رسيد جسد او را ديد كه از در اتاق حلق‌آويز شده بود. جسد اين مرد هم براي تعيين علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد.

مرگ معمايي زن جوان در خواب

سومين قرباني اما زن جواني بود كه شوهرش مي‌گويد به‌احتمال زياد قرص متادون مصرف كرده است. گزارش مرگ اسرارآميز وي را مأموران كلانتري كن ساعت5:45صبح ديروز در اختيار قاضي سيدسجاد منافي‌آذر قرار دادند. با دستور قاضي همسر اين زن بازداشت شد و ديروز براي انجام تحقيقات به شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران انتقال يافت. او درخصوص جزئيات مرگ همسرش به قاضي گفت: چند وقت پيش در دام اعتياد گرفتار شدم اما وقتي دخترم 7‌ماه پيش به دنيا آمد تصميم گرفتم مواد را ترك كنم. براي همين گاهي قرص متادون مصرف مي‌كردم.

وي ادامه داد: 2روز قبل از حادثه همسرم از من خواست چند قرص ويتامين براي او از داروخانه بخرم اما من فراموش كردم. وي گفت: شب حادثه همسرم سراغ كشوي آشپزخانه رفت و به خيال اينكه من قرص‌هاي ويتامين‌ را خريده‌ام از داخل نايلون يك قرص برداشت و آن را خورد.

بعد به من گفت كه قرص خورده و حالش خوب نيست. من فكر كردم قرص سردرد خورده است، چون از من خواست مراقب دختر 7ماهه‌مان باشم تا او چند ساعتي بخوابد. پس از آن خوابيد و دخترم شروع كرد به گريه. هركاري مي‌كردم نمي‌توانستم او را آرام كنم، از سوي ديگر تعجب كرده بودم كه چرا همسرم بيدار نمي‌شود.

براي همين به داخل اتاق رفتم اما هرچه صدايش زدم جوابم را نداد. خيلي ترسيدم و به يكي از بستگانم زنگ زدم و او شبانه خودش را رساند. او وقتي ديد همسرم از هوش رفته با اورژانس تماس گرفت اما وقتي آنها رسيدند و همسرم را معاينه كردند گفتند كه او نفس نمي‌كشد و جان باخته است.

شوكه شده بودم و آنجا بود كه سراغ كشوي قرص‌ها رفتم و متوجه شدم يكي از قرص‌هاي متادونم نيست. احتمال دادم كه همسرم اشتباهي قرص متادون را به جاي قرص مسكن يا ويتامين مصرف كرده است.به گزارش همشهري، جسد زن جوان براي تعيين علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني منتقل شده و قاضي همسر وي را به شرط خارج‌نشدن از تهران ‌آزاد كرد تا معماي مرگ وي فاش شود.
Share/Save/Bookmark