توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65529
سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۴
پایانه مسافری 20 ساله کرمانشاه آب لوله‌کشی ندارد!
پایانه مسافری شهید کاویانی کرمانشاه بیشتر از 20 سال قدمت دارد و روزانه صدها مسافر در این پایانه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به سراسر ایران می‌روند و صدها نفر از استان‌های دیگر نیز وارد کرمانشاه می‌شوند، اما این پایانه از برخی خدمات و امکانات اولیه و ابتدایی مانند آب اشامیدنی لوله کشی محروم است!
پایانه مسافری 20 ساله کرمانشاه آب لوله‌کشی ندارد!
موضوع عدم بهره‌مندی پایانه شهید کاویانی کرمانشاه از آب شرب لوله‌کشی را رئیس انجمن صنفی رانندگان مسافری کرمانشاه مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

مختار داوودی در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از اینکه پایانه شهید کاویانی کرمانشاه با این همه قدمت و سابقه هنوز از برخی زیرساخت‌های اولیه محروم است، گفت: این پایانه سال 1376 یا 1377 فعالیت خود را آغاز کرد، اما با گذشت بیش از 20 سال هنوز آب شرب لوله‌کشی ندارد و از آب چاه در این پایانه استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: اگرچه کلرزنی برای این آب صورت می‌گیرد، اما گاهی حاوی شن و ماسه است که سلامت مردم را تهدید می‌کند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان مسافری استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده و با بیان اینکه حتی مرکز بهداشت نیز بازدیدی از وضعیت آب این پایانه داشته، اظهار کرد: متولی پایانه شهید کاویانی شهرداری است و باید با همکاری شرکت آب و فاضلاب فکری به حال تامین آب این مجموعه بکند.

وی از پایانه شهید کاویانی که روزانه چند صد نفر در آن جابجا می‌شوند به عنوان ویترین شهر کرمانشاه یاد کرد و افزود: برای کلانشهری مانند کرمانشاه اصلا مناسب نیست که پایانه اصلی شهر آب شرب لوله‌کشی نداشته باشد.

موضوع تامین آب لوله‌کشی ترمینال کرمانشاه را از شرکت آب و فاضلاب پیگیری کردیم و مدیرعامل این شرکت از آمادگی برای تامین آب آن خبر داد و گفت: این موضوع نیازمند پیگیری مسئولین خود پایانه نیز هست.

علیرضا کاکاوند در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تا کنون هیچ مراجعه‌ای از سوی مسئولین پایانه و یا شرکت‌های آن برای تامین آب لوله‌کشی نداشتیم و این در حالی است که پایانه نیز باید مانند یک مشترک روند قانونی اخذ اشتراک را طی کند تا اقدامات لازم را برای تامین آب لوله کشی آنها انجام دهیم.

وی یادآور شد: حتی با وجود عدم پیگیری از سمت طرف مقابل، به دلیل اهمیتی که این پایانه دارد ارزیابی و برآورده‌های اولیه برای لوله کشی را نیز انجام دادیم، اما هیچ پیگیری بعدی از طرف پایانه صورت نگرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه این شرکت آمادگی دارد به محض تقاضا از سوی پایانه تامین آب لوله کشی را برای آن انجام دهد، خاطرنشان کرد: مشکلی برای تامین آب وجود ندارد، زیرا در نزدیکی پایانه خطی که مربوط به تامین آب استانداری است داریم و می‌توانیم از این محل برای پایانه هم آب تامین کنیم.
Share/Save/Bookmark